Danaex98

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanvraag abonnement via mobiel.nl

Ik heb een abonnement aangevraagd bij jullie via mobiel.nl nu staat er dat ze wachten op goedkeuring van Vodafone. Hoelang gaat dit ongeveer duren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Danaex98 ,

 

Ik snap dat je dat graag wilt weten, er moeten namelijk nog wel een aantal checks gebeuren voordat je kunt worden aangesloten.

 

Ik ga ervanuit dat dit begin aankomende week zal worden voltooid, het is op dit moment namelijk weekend. Je zult via Mobiel.nl een status update ontvangen.

 

Hopelijk heb je snel je abonnement in huis en kun je supersnel surfen op het web!

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Danaex98 ,

 

Ik snap dat je dat graag wilt weten, er moeten namelijk nog wel een aantal checks gebeuren voordat je kunt worden aangesloten.

 

Ik ga ervanuit dat dit begin aankomende week zal worden voltooid, het is op dit moment namelijk weekend. Je zult via Mobiel.nl een status update ontvangen.

 

Hopelijk heb je snel je abonnement in huis en kun je supersnel surfen op het web!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Danaex98 . Welkom hier en bijna welkom bij Vodafone! 

Wat leuk dat je een nieuw abonnement aangevraagd hebt :-). ik neem aan dat mobiel.nl je ook op de hoogte houdt van de status? 

Danaex98
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, ja zeker! Alles is goed verlopen 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Super! Heel veel plezier ervan en als we je eens met iets kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic