wallie2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanbieding nieuw abonnement

Ik kreeg van de week een aanbieding van Vodafgone per mail dat ik een nieuw abonnement kon afsluiten met een korting van € 2,50 per maand. Als ik vervolgens kijk bij de aanbieding, Vodafone Start L voor 1 jaar met Ziggo korting dan ben ik duurder uit. Ik betaalde altijd € 14 per maand en de nieuwe aanbieding is € 16 per maand. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @wallie2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan ik je wel uitleggen. Abonnementen veranderen in prijs met de jaren en als je voorheen een mooi, en goedkoop abonnement had, dan kan het best zo zijn dat de aanbieding nu eigenlijk geen aanbieding is. Je zou dan wel stom zijn om je abonnement te gaan verlengen! Dus het ligt er aan of dit abonnement in de jaren is aangepast, misschien meer data of beltegoed, en misschien ook helemaal niet maar is de prijs gewoon gestegen. Dat jij dan een mooi abonnement hebt, is dan jammer genoeg niet te zien in de aanbieding. Daarom zou ik zeggen, blijf lekker bij je oude abonnement en ga deze pas verlengen als je een echte leuke aanbieding tegen komt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @wallie2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan ik je wel uitleggen. Abonnementen veranderen in prijs met de jaren en als je voorheen een mooi, en goedkoop abonnement had, dan kan het best zo zijn dat de aanbieding nu eigenlijk geen aanbieding is. Je zou dan wel stom zijn om je abonnement te gaan verlengen! Dus het ligt er aan of dit abonnement in de jaren is aangepast, misschien meer data of beltegoed, en misschien ook helemaal niet maar is de prijs gewoon gestegen. Dat jij dan een mooi abonnement hebt, is dan jammer genoeg niet te zien in de aanbieding. Daarom zou ik zeggen, blijf lekker bij je oude abonnement en ga deze pas verlengen als je een echte leuke aanbieding tegen komt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @wallie2,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je al informatie hierover geeft.  Ieder jaar (ongeveer) veranderen de abonnementen. Denk hierbij aan het aantal belminuten, data en de tarieven. Het kan zijn dat je gebruik hebt gemaakt van een actie in het verleden waardoor je nu soms duurder uit bent. Ik heb je een privebericht gestuurd over je abonnement. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic