ZuydSmijter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou ik na 2 maanden, de aanbetaling van mijn geannuleerde order kunnen ontvangen?

Vodafone Libertel B.v


Geachte heer mevrouw,


Ik hoop dat deze brief u bereikt onder goede omstandigheden. Ik schrijf om mijn diepe bezorgdheid
en frustratie te uiten over de onopgeloste kwestie van een aanbetaling voor een geannuleerde
bestelling die bijna twee maanden geleden is gedaan. Ondanks mijn eerdere pogingen om dit
probleem aan te pakken, lijkt het erop dat mijn zorgen in dovemans oren zijn gevallen, waardoor ik
mijn toevlucht heb genomen tot deze formele communicatie.


Om u een korte achtergrond te geven, heb ik op 3 mei 2023 een bestelling geplaatst bij Vodafone
voor een Iphone met abonnement order nummer 409676221. Helaas heeft Vodafone deze bestelling
geannuleerd (3 Mei). Als onderdeel van het bestelproces heb ik te goeder trouw een aanbetaling
gedaan, in de verwachting dat deze onmiddellijk zou worden terugbetaald bij annulering.
Ik begrijp dat onvoorziene omstandigheden vertragingen kunnen veroorzaken, maar het is
buitengewoon teleurstellend om vast te stellen dat het bijna twee maanden geleden is sinds de
annulering en dat ik de terugbetaling van mijn aanbetaling nog moet ontvangen. Ik heb geduldig
gewacht, in de veronderstelling dat dit een vergissing van uw kant was, maar door het aanhoudende
gebrek aan communicatie en het uitblijven van enige vooruitgang bij het oplossen van deze kwestie
ben ik als klant zeer ontevreden.


Ik wil u eraan herinneren dat van Vodafone, als een gerenommeerd bedrijf, wordt verwacht dat het
hoge normen voor klantenservice en wettelijke naleving handhaaft. Het niet nakomen van uw
verplichtingen om de aanbetaling snel terug te betalen, is niet alleen slecht voor de reputatie van uw
bedrijf, maar geeft ook aanleiding tot bezorgdheid over uw inzet voor klanttevredenheid en het
naleven van wettelijke vereisten.


In het licht van het bovenstaande verzoek ik u vriendelijk verzoeken om onmiddellijk actie te
ondernemen om de terugbetaling van mijn aanbetaling zonder verder uitstel te verwerken. Ik
verwacht dat deze kwestie wordt opgelost binnen redelijke termijn [10 werkdagen] vanaf de datum
van deze brief. Bovendien zou ik een schriftelijke bevestiging op prijs stellen zodra de terugbetaling is
gestart, met daarin het bedrag en de verwachte tijdlijn voor het terugstorten van het geld op mijn
rekening.


Houd er rekening mee dat als deze kwestie onopgelost blijft of als ik geen bevredigend antwoord
ontvang binnen het gestelde tijdsbestek, ik geen andere keuze heb dan alternatieve wegen te
verkennen om verhaal te halen. Dit kan inhouden dat de zaak wordt geëscaleerd via de juiste
instanties voor consumentenbescherming of dat juridisch advies wordt ingewonnen om mogelijke
acties te onderzoeken.


Ik hoop oprecht dat het niet zover komt en dat we deze kwestie in der minne en snel kunnen
oplossen. Ik geloof dat Vodafone in staat is om deze situatie recht te zetten op een manier die uw
inzet voor klanttevredenheid bevestigt en het positieve imago van uw bedrijf versterkt.
Ik kijk uit naar uw snelle reactie en een snelle oplossing voor deze kwestie. Mocht u aanvullende
informatie of verduidelijking nodig hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via het
opgegeven e-mailadres of telefoonnummer.


Dank u voor uw onmiddellijke aandacht voor deze kwestie

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @ZuydSmijter 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit klinkt zeker niet fijn en vervelend dat het na 2 maanden nog niet is geregeld. Dit is een klant helpt klant Community en ik kan je daarom niet helpen. Ook een moderator van Vodafone kan hier niets mee. 

Wat je moet doen is een klacht indienen via het klachten formulier van Vodafone. Er zal dan een case worden aangemaakt en binnen 10 tot 13 dagen krijg je bericht terug. Daar zitten de mensen die dit kunnen afhandelen. Omdat je de informatie toezend aan Vodafone kan je via dat formulier wel al je gegevens opgeven en zoveel mogelijk uitleg. Dat maakt de beoordeling een stuk makkelijker. 

Succes en jammer dat het zo is gelopen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic