Nicolettsz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo ontkoppelen

Ik zou graag mijn oude Ziggo abonnement willen ontkoppelen van mijn huidige Vodafone abonnement. En dan mijn huidige Ziggo abonnement weer toevoegen. @moderator

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht en alle informatie @Nicolettsz. Hiermee kon ik zeker uit de voeten. Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nicolettsz
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Ik help je graag met het verwijderen van het oude Mijn Ziggo account. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Nadat het oude Mijn Ziggo account is verwijderd, dan kun je vervolgens zelf het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen aan je My Vodafone account. Ik zie je privébericht graag tegemoet.

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht en alle informatie @Nicolettsz. Hiermee kon ik zeker uit de voeten. Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Eenmaal ingelogd in My Vodafone kun je het account (onder profiel) nu uitbreiden/samenvoegen met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Dan kies je voor samenvoegen. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt, dan kies je voor uitbreiden. Na de koppeling zullen de inloggegevens van My Vodafone ook van toepassing zijn voor je nieuwe Mijn Ziggo gegevens.

Sandor69

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook graag mijn oude abbonement van ziggo loskoppelen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cecilia , zou jij @Sandor69 willen helpen met het loskoppelen van de accounts. Staat ook op een andere topic maar heb deze aangehouden voor de hulp. Anders zijn er twee plekken met dezelfde vraag van Sandor69. 

Voor Sandor69, lees even de reactie van Cecilia en stuur haar de gevraagde informatie via een privé bericht. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sandor69, welkom hier!

Ik help je graag verder met het loskoppelen van het oude Mijn Ziggo account. Stuur je mij de benodigde informatie toe in een privébericht? Dan ga ik hiermee voor je aan de slag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Sandor69 Bedankt voor je snelle privéberichtje! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld van My Vodafone. 

Indien je een nieuw Mijn Ziggo account wilt toevoegen aan My Vodafone dan is dit vanaf nu mogelijk. Heb je al een nieuw Mijn Ziggo account geregisteerd met een ander e-mailadres? In dat geval kies je voor het ''samenvoegen'' van de accounts. Heb je nog geen nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd? Kies dan voor het ''uitbreiden'' van het account. 

Sandor69

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de snelle service 😃

Tessy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde vraag. Waar kan ik de gevraagde info naar toesturen?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Tessy 
Je kan de informatie toezenden via een privé bericht aan @Cecilia. Klik op het vierkantje met potlood en stuur naar Cecilia, dan komt het allemaal goed. Niet hier op de open community plaatsen, want dan leest iedereen het. Dus echt privé toesturen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic