Hi,
ik probeer mijn vodafone account los te koppelen van ziggo omdat ik niet meer bij mijn ouders thuis woon. Nu krijg ik dit niet voor elkaar.
Kunnen jullie hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Daphne28k Welkom op de Community! Fijn dat je gelijk je wens hebt uitgesproken. Hier konden we gelijk me aan de slag en hebben de Mijn Vodafone losgekoppeld van het Mijn Ziggo account.
Via deze weg kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken. Heb je al een Mijn Ziggo account op je nieuwe adres? Dan kun je via deze weg je Mijn Ziggo account uitbreiden met My Vodafone:
Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)
Een Vodafone medewerker kan dit voor je regelen en die zijn er alleen op werkdagen, dus nog even geduld.
In de tussen tijd zorg dan even dat je persoonsgegevens in je profile staan, dit is alleen zichtbaar voor een Vodafone medewerker.
Je kan HIER je gegevens invullen.
@Daphne28k Welkom op de Community! Fijn dat je gelijk je wens hebt uitgesproken. Hier konden we gelijk me aan de slag en hebben de Mijn Vodafone losgekoppeld van het Mijn Ziggo account.
Via deze weg kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken. Heb je al een Mijn Ziggo account op je nieuwe adres? Dan kun je via deze weg je Mijn Ziggo account uitbreiden met My Vodafone:
Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.