daWeasel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo/Vodafone ontkoppelen

Goedemiddag, in verband met een verhuizing zou ik graag mijn Vodafone/ Ziggo account willen ontkoppelen.  De Ziggo account  staat op naam van mijn ouders en de Vodafone account op mijn naam. Voorheen was de log in met mijn mailadres, nu ik ga verhuizen wil ik dit wijzigen. Ik heb inmiddels het mailadres van ziggo veranderd in dat van mijn ouders maar kan de koppeling helaas niet ongedaan maken. 

Het is de bedoeling dat voor de Ziggo account het huidige mail adres actief blijft en voor Vodafone wil ik een nieuw mailadres gaan gebruiken. 

kan een moderator mij misschien verder helpen? Meer info uiteraard beschikbaar per DM. 

 

alvast bedankt. 

gr. Wesley

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @daWeasel 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @daWeasel. Welkom! Je mag mij een privébericht sturen met de gegevens die Energieboy noemt. Dan verwijder ik je My Vodafone account bij de huidige inloggegevens en kan je nieuwe inloggegevens voor het account aanmaken :-). 

daWeasel
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top, @Lycke you've got mail 😉

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top. Gefikst! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik denk dat dit nog met andere oude gegevens te maken had. Wil je het nu nog eens proberen (aanmaken)? 🙂  (even openbaar. Je hebt de mogelijkheid tot het sturen van priveberichten naar jou uitgezet volgens mij) 

daWeasel2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, ik denk dat er van alles mis gaat nu 🙂 . De account die ik gebruikte om op deze community in te loggen werkt ook niet meer. Dus heb even een nieuwe account aangemaakt. Inloggen of een nieuwe account aanmaken in de app werkt niet (krijg de foutmelding dat er iets in de app stuk is en dat men dit gaat fixen).

 

Wanneer ik via de internetpagina een nieuwe account probeer aan te maken geeft hij aan dit dit mail adres al bestaat, wanneer ik dan aangeef dat ik dit mij nummer wil toevoegen is de enige optie die ik in het volgende scherm (breid je account uit) krijg te zien dat ik accounts van ziggo en vodafone kan samenvoegen?

daWeasel2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke heb inmiddels via mijn nieuwe community account een prive bericht gestuurd

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als je hier inlogde met je MyVodafone acocunt, klopt dat wel. Die heb ik immers verwijderd. 

Ontkoppelen is niets meer dan 1 van 2 accounts verwijderen. Je logde in op 2 accounts met dezelfde inloggegevens en dat wordt dus van 1 verwijderd. Ik heb er nu voor gezorgd dat je MyVodafone account met het e-mailadres waarmee je ook op Ziggo inlogde, verwijderd is.  Ook stond er op je eigen e-mailadres kennelijk nog een koppeling met een Vodafone klantnummer, waardoor het niet lukte een nieuw MyVodafone account aan te maken met je e-mailadres. Die koppeling heb ik ook verwijderd. Dus nu kan je een geheel nieuw MyVodafone account aanmaken met je eigen e-mailadres en je eigen telefoonnummer los van Ziggo. 

daWeasel2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top dankjewel!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic