Jurren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zeer traag internet 2806XD, CID 16102

Ik heb al een poos heel slecht internet in Cell ID 16102 thuis in Gouda, de buurt Kort Haarlem. Mijn downloadsnelheid is daar 300kbit, terwijl ik een cel verder gewoon 10mbit haal. Deze snelheid haalde ik vorige maand ook makkelijk in mijn cel. Mijn vriendin heeft precies hetzelfde probleem, ook Vodafone. Bereik is prima, volle bak aan streepjes (-79dBm).@VodafoneNL hield het op een 2G storing die invloed heeft op 3G, maar dat lijkt me sterk als het precies 1 cel is die traag is en een cel verder is het weer prima. Er zijn ook geen storingen of werkzaamheden te vinden in het forum. Als ik 3G uitschakel werkt GPRS op trage topsnelheid (32kbit) en bellen gaat dan ook prima.
 
Kan het zijn dat deze antenne niet optimaal werkt? Kan Vodafone een antenne remote testen om te zien of er problemen zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jurren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee wat er sinds gisteren gebeurd is maar na dagen slecht internet haal ik vandaag weer 10mbit! Ben benieuwd wat er precies aan de hand was maar wat het ook was het is nu opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jurren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee wat er sinds gisteren gebeurd is maar na dagen slecht internet haal ik vandaag weer 10mbit! Ben benieuwd wat er precies aan de hand was maar wat het ook was het is nu opgelost.
Hunty

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben benieuwd wat de oplossing was. Ik heb nl nog exact hetzelfde probleem als wat jij had. Postcode 1055 KB, Amsterdam. Vodafone, wellicht zelfde oplossing voor mij van toepassing????
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi beide,

Er kan natuurlijk altijd overbelasting zijn in een bepaalde gebied, in ieder geval goed om te horen dat het bij jou is opgelost, Jurren. Hunty voor jou heb ik de dekking even nagekeken, die zou optimaal moeten zijn. Erg vreemd dat je dit merkt. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel getest? Wat merk je dan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic