Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Wijziging storingen en werkzaamheden meldingen

Hallo allemaal!

Vanaf vandaag 30-3-2015 zullen alle storingen en werkzaamheden vermeld worden op onze website. Hier kun je je postcode invoeren. Klik vervolgens op het vergrootglas en zoom in. Je ziet dan of er een storing of werkzaamheden gaande zijn op jouw locatie.

Op dit board zullen vanaf nu geen updates mbt storingen en werkzaamheden worden geplaatst.


2 Reacties 2
annagensoo-68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb onlangs een nieuwe Smart gekocht bij Vodafoon, maar ik ben nog steeds niet op het netwerk aangesloten.
Ik kan vanaf het begin niet bellen en sms'n. Dit geeft problemen met mijn betalingen via Ideal !
Ik heb alles al geprobeerd, maar er is geen netwerk.
Mijn ref. 330620247
Kunt u mij zo spoedig mogelijk wegwijs maken?
Annabel
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hiermee verder helpen. Wat je wel kunt controleren is of de instellingen correct staan betreft het netwerk via http://handleidingen.vodafone.nl
Zorg er tevens voor dat mobiele gegevens aanstaan.
Wat je ook kunt proberen is handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op het Vodafone netwerk. Hier door maakt de simkaart een nieuwe aanmelding op het netwerk en weet de simkaart wat in jouw bundel zit.
Zoals Annabelle al hierboven aangaf kun je via de link in het bericht van haar checken of er storingen of werkzaamheden zijn.
De klantenservice kan zien of er een eventuele blokkade etc op staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic