Esther15

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi

Goedemorgen, ik heb gisteren mijn nieuwe samsung galaxy S5 gekregen, ik ben thuis verbonden met de wifi en heb ook internet op mijn telefoon. Op andere plaatsen met open wifi ben ik wel verbonden met wifi, maar heb ik geen internet. Slimme netwerkwissel heb ik al uitgezet, dus hier kan het niet aan liggen. Wat doe ik fout? Met vriendelijke groeten Esther
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Esther15

Kan het zijn dat je als je verbindt met een openbaar wifi netwerk dat je een internet pagina moet openen om vanuit daar te bevestigen dat je akkoord gaat met de voorwaarden? Of eventueel toch een wachtwoord moet invoeren?
Esther15
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas is het dat niet. Het is ook op mijn werk het geval dan ben ik ingelogd met een gebruikersnaam en wachtwoord, mijn oude telefoon heeft gewoon verbinding en toegang. Mijn nieuwe telefoon heeft wel verbinding en geen toegang tot Internet, ik hoef daar geen akkoord te geven met de voorwaarden en heb met de nieuwe telefoon een nieuw account aangemaakt net zoals ik bij de oude telefoon heb gedaan.
Anonymous
Niet van toepassing
En wat geeft hij aan als je het netwerk doet vergeten en opnieuw verbindt?
Esther15
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat hij verbonden is, maar nog steeds geen internet
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zou ik een back up maken en het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht het dan nog niet werken zou je eens contact kunnen opnemen met Samsung hierover.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic