ceesvb

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp op c3-00

Ik kreeg een melding, dat whatsapp op mijn c3-00 moest worden geupgrade.
Toen dat herhaaldelijk niet lukte en whatsapp ook niet meer werkte heb ik whatapp verwijderd om het opnieuw te installeren; thuis met Wifi/Ovi-winkel.
Krijg dan echter de melding 'Verbinding mislukt' en verder: '...gebruik geen WAP-toegangspunt...'; betekent dat, dat ik mijn Wifi hiervoor niet kan gebruiken??
Kan dat ook niet via laptop, omdat die immers geen telefoon-abo heeft??
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ceesvb

Kun je geen enkele app downloaden via je Wi-Fi verbinding? Of krijg je deze melding alleen bij WhatsApp?
ceesvb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ben inmiddels terug naar Fabrieksinstellingen.
Heb c3-00 verbonden met laptop/Nokia Suite via USB.
In de 'winkel' van de Nokia Suite zie ik veel app-s met zwarte download-knoppen, die ik blijkbaar kan downloaden..
Als ik zoek op 'whatsapp' krijg ik alleen 'whatapp status' te zien, maar niet 'whatsapp messenger'.
Misschien zit oude whatsapp messenger in de weg??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ceesvb,

Ik zie in ieder geval dat dat Nokia C3-00 volgens de website van WhatsApp wordt ondersteund. Heb je al geprobeerd om WhatsApp te downloaden via deze website? Bezoek hiervoor https://www.whatsapp.com/s40 via de standaard geïnstalleerde webbrowser van je telefoon.

Het is inderdaad wel raadzaam om oude versies eerst te verwijderen. Mocht het echt niet lukken en krijg je via het Forum geen tips van gebruikers? Dan kun je uiteraard ook proberen om contact met WhatsApp zelf op te nemen via support@whatsapp.com.

Laat vooral weten of het is opgelost en zo ja, wat de oplossing is geweest :D.
ceesvb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
Ik denk zelf, dat het heel goed kan liggen aan resten van de eerste installatie van WA.
Ben al terug naar de Fabrieksinstellingen, maar dat heeft niet (voldoende) geholpen; wat kan ik nog meer doen??
vr gr ceesvb
ceesvb
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De Opera Mini op mijn c3-00 vindt de (blijkbaar) setup-file whatsapp.jad en een knop 'Openen', maar die laat zich indrukken.

Als ik c3-00 heb opgeroepen op mijn laptop vind ik in de 'winkel' b.v. wel Whatsapp Status, maar niet Whatsapp Messenger; ik denk, dat de winkel denkt, dat die al/nog geinstalleerd is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic