Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Webcrew Weekhit 6: Test for Friends

Hey Iedereen!

Iedere week duiken leden van de Web Crew leuke apps op die we veel spelen of die we gewoon erg gaaf vinden. Zo krijgen jullie een kijkje in wat een team dat iedere dag met mobiele telefoons bezig is, zelf nu heel erg leuk vindt.

Deze week speelde iedereen ineens Test for Friends. In deze app beantwoord je een vraag over jezelf, en een vriend moet dan raden wat jouw antwoord was. Heeft je vriend het goed? Dan stijgt je vriendenscore, is het antwoord fout? Dan daalt de score.

Soms kom je heel verrassende dingen te weten over de keuzes van je vrienden en blijk je ze helemaal niet zo goed te kennen. Niet zo handig natuurlijk!

Wat ik minder vind aan de app is dat bij het onthullen van het antwoord, de app steeds suffe grapjes maakt.. die heb je na 2 keer wel gezien. Ook komt er in de gratis versie echt enorm veel reclame voorbij. Er is ook een betaalde versie die dat niet heeft natuurlijk, maar ik heb nog nooit een app gehad waar de gratis versie zoveel reclame had dan deze.

Wat ik leuk vind aan het spel is dat het originele vragen heeft, het is makkelijk even tussendoor te spelen als je je verveelt. Er zit een wedstrijd elementje aan want je wilt natuurlijk wel samen met je beste vrienden de hoogste score hebben. Ook vind ik het leuk dat je je vrienden zo toch beter leert kennen 🙂

De app is er in het Nederlands en Engels, en voor Android, iOS

Soms komen er erg lastige kwesties voorbij:


Nu onze vraag aan jou: Links of rechts? 😄
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic