Supernaus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat te doen met bestelling?

Op  maandag 1 augustus heb ik mijn abonnement verlengd in de winkel en daarbij gekozen voor de samsung A52s, die zou vanwege geen winkelvoorraad thuis bezorgd worden. Echter kregen we later in de week een sms dat het pas week 34 zou worden. Teleurgesteld in dit bericht heb ik na kort contact met de klantenservice maar besloten om week 34 af te wachten, kreeg ik net te horen dat het nogmaals is uitgesteld naar week 36. 

 

Nou betwijfel ik dat überhaupt het toestel geleverd gaat worden. Het is een gangbaar toestel dat goed beschikbaar is. Heb er geen vertrouwen in dat het goed komt.

 

Wil geen duurder toestel en de samsung A53 is een minder toestel, kost hetzelfde als ik voor de A52s zou gaan betalen.

 

Wat zou ik doen; de bestelling annuleren, het toestel annuleren, of andere toestel kiezen?

Wat gebeurd er als het toestel niet meer leverbaar is?

 

 

Fijn als iemand me even van goed advies wil voorzien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Supernaus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou het hoge woord is uit. Na 2x uitgestelde levering net een kort belletje van Vodafone dat het niet leverbaar is. Verder geen excuses of hulpverlend om het op te lossen.

 

Ik moet het zelf maar oplossen en ze kunnen niks voor me betekenen.

 

Dat is dus Vodafone, onbetrouwbaar,  niet geloofwaardig en enorm teleurstellend dat het zo gaat. Voor de lezer mijn advies is, koop niks bij Vodafone winkels als ze het niet op voorraad hebben. Ik stap over naar TMOBILE. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Supernaus 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Advies van iemand anders heeft geen zin, je moet zelf beslissen wat je wil. Waarom zou een 53 niet beter zijn dan een 52s model? Ik heb geen verstand van Android toestellen, dus mij hoef je niet te overtuigen. Als je er zelf zeker van bent dat je dat toestel wil hebben, en je zegt dat het een gangbaar toestel is dat goed beschikbaar is, dan zou ik ergens anders gaan kijken. Maar of het toestel echt zo goed gangbaar te verkrijgen is, is nog maar de vraag. Het kan uiteraard zo zijn dan een online shop er meerdere heeft ingekocht en ze daarom nog op voorraad heeft. Vodafone heeft waarschijnlijk niet zo’n grote voorraad en moet ze bestellen. Aangezien je ook wel zal weten dat veel producten op dit moment niet te verkrijgen zijn door lever problemen omdat er geen chips zijn, of door andere redenen. 

Nogmaals, het is je eigen beslissing. Maar annuleer wel op tijd! Voor meer informatie over annuleren, zie de pagina, en maak dan zelf de beslissing wat je wil doen. 

Supernaus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat een reactie zeg, advies gaat me niet helpen. Vraag om deskundigen hier wat er allemaal kan.

 

Ik vind je argumenten zo nutteloos, reageer dan niet. Je kent het toestel niet eens!!! Ik koop niet bij een online shop, en chips tekorten bij een telefoon dat overal lang en breed te koop is klopt dus ook niet.

 

Daarnaast ze verkopen me in de winkel het toestel, dus wat vergelijk je mijn hulpvraag met een online shop, De winkel ziet toch wat de voorraad is. 

 

Acht laat maar Vodafone is al teleurstellend in het verkopen en leveren. Hadden ze gewoon in de winkel moeten zeggen neem liever een toestel dat er is , ga niet wachten.

 

Dus iemand die wel inhoudelijk meer kan vertellen. Dan graag anders zie ik dat Vodafone het contract moet ontbinden. Koop een specifiek toestel met abonnement.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Advies: zelf bepalen wat je wil!
Niemand kan je hier een advies in geven. Je wacht, of je stop de bestelling. Wil je het toestel heel graag dan moet je wachten. Maar je hebt geen vertrouwen in Vodafone en je denkt dat het niet goed komt. Dus wat is dan het beste, en wat kan je doen? Dat lees je op de pagina die ik heb toegezonden en dan moet je zelf het besluit nemen. 

En nee, ik ben geen verkoper van Vodafone en ben ook niet werkzaam bij Vodafone. Iedereen mag natuurlijk reageren, je zet het op een open klanten helpen klanten Community. Wat ze je in de winkel hebben aangegeven kan ik niets over zeggen. De verkopers geven je advies en ook daarin maak jij zelf de keuze. 

Na het weekend zijn er hier weer Vodafone medewerkers voor deskundig advies en om alle vragen langs te lopen. Vind je mijn bericht niets, sorry hiervoor, maar ik wens je wel succes met je eigen keuze. 

Supernaus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou het hoge woord is uit. Na 2x uitgestelde levering net een kort belletje van Vodafone dat het niet leverbaar is. Verder geen excuses of hulpverlend om het op te lossen.

 

Ik moet het zelf maar oplossen en ze kunnen niks voor me betekenen.

 

Dat is dus Vodafone, onbetrouwbaar,  niet geloofwaardig en enorm teleurstellend dat het zo gaat. Voor de lezer mijn advies is, koop niks bij Vodafone winkels als ze het niet op voorraad hebben. Ik stap over naar TMOBILE. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jeetje, wat vervelend. 
Begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Mag ik alleen nog als advies meegeven dat op dit moment "bijna" alle mobiele winkels geen toestellen meer op voorraad hebben. Ik zeg niet alle, maar veel bedrijven hebben er voor gekozen om ze niet meer op voorraad te hebben (voor diefstal en overvallen). Dus als je overstapt en je gaat naar een winkel, vraag daar dan eerst naar 😉.

Supernaus
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Niet op voorraad hebben in de winkel, is niet hetzelfde als het toestel verkopen en niet leveren. Dat is gewoon opzettelijk dwaling terwijl je als winkelier kan weten wat de landelijke voorraad is. Verkoop  het toestel niet als je niks hebt om te verkopen.

 

Dus jah ben zwaar teleurgesteld. Dank je voor je goede bedoelingen, vind dat de Vodafone winkel gewoon duidelijker moet zijn. Evengoed zie ik dat mobiel.nl kan leveren, ga daar maar het abonnement verlengen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik snap je reactie, maar ik wilde alleen aangeven dat als je naar een TM winkel gaat of naar een KPN winkel, dat het ook kan voorkomen dat ze toestellen niet op voorraad hebben liggen en ze opsturen als je een abonnement afsluit. Dat is alleen wat ik nog wilde zeggen. En natuurlijk, ik ben het met je eens dat als een toestel niet meer te leveren is, ze dit gewoon bij de Vodafone winkel hadden moeten zeggen! Wat daar fout is gegaan bij die Vodafone winkel, dat snap ik dus ook niet. 

En wat je zegt, je kan online natuurlijk ook even rond kijken en via daar je abonnement laten verlengen met een nieuw toestel. Het toestel dat je dan echt wil hebben. Dus dat is zeker een hele slimme zet om te doen! Al met al hoop ik dat je er straks blij mee bent, welke provider je ook kiest! Ben zelf ook een klant dus als een andere klant blij is, ben ik dat ook 😊

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Supernaus, allereerst nog welkom op de Vodafone Community!

 

Wat een ontzettende sof dat het op deze manier is gelopen. Zeker als het al tweemaal is uitgesteld en je dan dit te horen krijgt. Ik vind het vooral heel opvallend dat er uiteindelijk ook geen alternatief of hulp is aangeboden tijdens het laatste gesprek. Niet wat je mag verwachten, sorry.

 

Ik snap goed dat dit dusdanig teleurstellend is dat je elders bent gaat kijken. Mochten we hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat het vooral weten.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic