tinexxxxxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ik heb vanmiddag een iphone 6 met obonnement besteld op de site. deze was nog op voorraad.
Hoelang duurt het ongeveer voordat ik heb binnenkrijg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi tinexxxxxx

Welkom op het forum 🙂

Ik kan mij goed voorstellen, dat je de bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Er gaat een aantal werkdagen overheen voordat een toestel wordt uitgestuurd. Dit heeft te maken met de BKR / inkomstenlasten toets, wachtrij etc.

Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan mag je bellen met mijn collega's via 0800-0560. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi tinexxxxxx

Welkom op het forum 🙂

Ik kan mij goed voorstellen, dat je de bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Er gaat een aantal werkdagen overheen voordat een toestel wordt uitgestuurd. Dit heeft te maken met de BKR / inkomstenlasten toets, wachtrij etc.

Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan mag je bellen met mijn collega's via 0800-0560. Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic