Aadbroer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)

Goedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Afhankelijk van de levering vanuit Huawei en welke variant, worden de pre-orders uitgestuurd in week 15 en week 16.
Welke variant (kleur en geheugen) heb je besteld Aadbroerpacandor?
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.

Bekijk in context

72 Reacties 72
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik heb net klantenservice gebeld, en ze konden me nog niets vertellen, alleen dat ze hem vandaag hadden verwacht, maar ze hebben niets binnengekregen... ik hoop dat die op tijd is voor die sonos actie,,, want aanmelden kan tot mei oid...
Aadbroer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik vind het iedergeval al een slechte service dat Vodafone niet meer communiceert over de hele levering

Krijg een week geleden een berichtje, levering is iets later
En dan hoor je helemaal niks meer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Aadbroer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is natuurlijk erg vervelend als je iets koopt en je moet er langer op wachten. Het lijkt wel dat de levering er wel aan komt maar dat het even duurt. Wat er aan de hand is weet ik natuurlijk ook niet. Misschien dat er veel mensen zo'n mooie Huawei P30 hebben gekocht? Wie zal het je zeggen.

Ik heb begrepen van andere topics dat mensen hebben gebeld met de klantenservice van Vodafone en dat ze onderweg zijn. Dus ik zou zeggen, heb nog even geduld en bel anders zelf nog even de klantenservice van Vodafone of start een chat. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk meer duidelijkheid geven.

Nog maar even geduld, hoe lastig het ook is. Maar als je hem straks hebt is het vast alleen maar genieten 😉
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
pacandor wrote:
ik heb net klantenservice gebeld, en ze konden me nog niets vertellen, alleen dat ze hem vandaag hadden verwacht, maar ze hebben niets binnengekregen... ik hoop dat die op tijd is voor die sonos actie,,, want aanmelden kan tot mei oid...

De Sonos actie staat los van Vodafone.
Voor meer info over deze actie en hoe te handelen om deze te krijgen, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30

Lees ook de actievoorwaarden even door.
Succes in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Afhankelijk van de levering vanuit Huawei en welke variant, worden de pre-orders uitgestuurd in week 15 en week 16.
Welke variant (kleur en geheugen) heb je besteld Aadbroerpacandor?
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.
Marlynnnn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wilt u is kijken naar de witte p30 pro
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De verwachting is dat de eerste witte P30 Pro in week 16 uitgestuurd worden Marlynnnn
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.
Aadbroer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb P30 pro zwart 256 besteld
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ook hiervoor geldt de verwachting is week 16 Aadbroer
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik heb de p30 blauw (aurora) besteld
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
pacandor wrote:
ik heb de p30 blauw (aurora) besteld

Nog even wachten dus ?
Maar het komt zeker wel goed.
Wachten op iets wat je heel graag wilt hebben duurt dan altijd heel lang ?☺️
Dyzio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Afhankelijk van de levering vanuit Huawei en welke variant, worden de pre-orders uitgestuurd in week 15 en week 16.
Welke variant (kleur en geheugen) heb je besteld Aadbroerpacandor?
Ik kan vanuit hier alleen een schatting geven in welke week. Ik heb verder geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen.
Je ontvangt een mail zodra het toestel klaar staat voor verzending. In de mail vind je een track en trace code.

Ik heb Huawei P30 Pro 128GB zwart besteld...
Dyzio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Huawei P30 Pro 128GB zwart stond nu op voorraad op Vodafone.nl ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan kan het zijn dat ze uitgestuurd worden Dyzio, heb je al een mail ontvangen van ons met een track en trace code?
Dyzio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Dan kan het zijn dat ze uitgestuurd worden Dyzio, heb je al een mail ontvangen van ons met een track en trace code?

Helaas nog steeds niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is het helaas nog even wachten of morgen even bellen met mijn collega's van status order Dyzio
Dit kan via 0800-0560.
Dyzio

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gechat vandaag met Vodafone klantenservice. Ze weten niet wanneer worden mijn bestelling leveren maar die toestel stond op voorraad op de website. Daarom vind ik het beetje vreemd. Was "op voorraad" héle dag maar nog steeds niet verzonden.
vderLinden

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal is zojuist binnen gekomen. Op 3 april besteld.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super vderLinden 🙂 Heel veel plezier met je toestel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic