Waarom is het nu nog steeds niet mogelijk om met een samsung smartwatch (galaxy 7 LTE) gebruik te maken van One Number? Is toch echt van de zotte in deze tijd.
Iedereen wacht hier nu al zo lang op.
Hi @TLA65, goedemorgen.
Ik zou je met alle liefde een concreet antwoord willen geven, maar helaas is dat er niet. Op dit moment wordt OneNumber alleen nog ondersteund voor Apple Watches. Het enige wat bekend is op dit moment is dat we OneNumber ook willen gaan ondersteunen voor Samsung Smartwatches, maar in welk tijdsbestek dit is, is vooralsnog onbekend. Zodra er nieuws is, dan zal dat via de gebruikelijke kanalen worden gedeeld.
Hoe lang blijven we dit horen?
Lijkt me toch dat dit vrij "eenvoudig" te realiseren is. Of is er toch een monopolie positie voor Apple?
Ik denk net zo lang tot Vodafone een antwoord heeft op deze vraag 😉😊.
Als het zo eenvoudig was, net zoals wij Apple gebruikers dit keer op keer schreven, zo'n 2 jaar lang, dan had Vodafone dit al wel gerealiseerd. Ik ben het totaal met je eens, het duurt wel lang. Maar waarom, dat zal Vodafone ons nooit vertellen, we zullen moeten wachten. 😥
Ik heb inmiddels een formele klacht ingediend bij de Autoriteit Consument en Markt. Vodafone kiest er duidelijk voor om abonnees te dwingen óf een Apple Watch te nemen (de enige smartwatch die Vodafone in Nederland verkoopt!!) óf over te stappen naar een andere provider (en dat is voor velen, en ook voor mij) een stap te ver omdat je soms ook Ziggo hebt en dus voordeel mist als je naar KPN of Odido over stapt. Klagen hier heeft geen zin. Dus dan maar naar de ACM. Oh ja. Er komt ook een klacht naar de Reclame Code Commissie want op de site is dan wel (na lang zoeken) duidelijk dat het alleen voor Apple Watch geldt) de tv-reclames liet die duidelijkheid niet zien. Kortom. Als Vodafone (bewust) blijft treuzelen dan wordt het tijd voor andere stappen die consumenten dienen te beschermen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.