RWStol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer word mijn bestelling geleverd?

**Privacy gevoelige informatie zoals adresgegevens, bestelnummer etc. verwijderd door moderator. Let op met de gegevens die je deelt op een openbaar forum**

 

Ik heb mijn toestel 29 december besteld maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen, het toestel is Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Gray en ik heb dit toestel snel nodig want ik kan nu niet mijn bankzaken etc. regelen ik heb nog €12,- contant in mijn zak dus......

Met vriendelijke groet Ron Stol

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @RWStol
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik heb enkele privacy gevoelige informatie uit je bericht verwijderd, aangezien je niet wilt dat iedereen weet waar je woont en op welk mobiele nummer ze je kunnen bereiken. Ik zie dat je op 29 december inderdaad een bestelling bij ons hebt geplaatst, maar deze staat op dit moment op on hold. Dit heeft te maken met de BKR. Ik raad je aan om even te bellen naar 0800 - 0560. Mijn collega's kunnen dan een wijziging doorvoeren in het maandelijks leenbedrag, waardoor de bestelling uiteindelijk gaat doorlopen en jij snel in het bezit bent van je nieuwe toestel 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Post nooit zoveel persoonlijke informatie op een openbaar forum.

Verberg deze gegeven nu het nog kan.

Ik dacht dat je dit na 30 minuten niet meer zelf kan doen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @RWStol
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik heb enkele privacy gevoelige informatie uit je bericht verwijderd, aangezien je niet wilt dat iedereen weet waar je woont en op welk mobiele nummer ze je kunnen bereiken. Ik zie dat je op 29 december inderdaad een bestelling bij ons hebt geplaatst, maar deze staat op dit moment op on hold. Dit heeft te maken met de BKR. Ik raad je aan om even te bellen naar 0800 - 0560. Mijn collega's kunnen dan een wijziging doorvoeren in het maandelijks leenbedrag, waardoor de bestelling uiteindelijk gaat doorlopen en jij snel in het bezit bent van je nieuwe toestel 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic