Webbler

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt Onenumber voor Samsung watches beschikbaar?

Een groot bedrijf als Vodafone waar ik al jaren zit ondersteunt geen LTE voor Samsung. Raar! Voor Apple wordt het wel ondersteunt. Is dan nu de tijd gekomen dat ik bij Vodafone weg moet gaan omdat ze op techniek achterblijven. Nu ik een Galaxy watch 6 LTE heb blijk ik het bij Vodafone niet te kunnen gebruiken. Kijk ik bij Odido dan is het geen probleem omdat zij multisim ondersteunen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Vodafone loopt hierin achter, dat klopt. Mensen met een Apple Watch hebben 2 jaar, of misschien wel 2,5 jaar, zitten wachten voordat ze deze konden gebruiken bij hun abonnement. Vodafone accepteert nu alleen nog de Apple Watch, wat natuurlijk erg treurig is voor andere digitale watch gebruikers. Er zit niets anders op dan te wachten en als je echt zo'n horloge wil gebruiken dan is overstappen een oplossing. Uiteraard moet je abonnement dan al klaar zijn en heb je 1 maand opzegtermijn. Afkopen kan ook maar dat is zoveel geld dat het zonde is om dan over te stappen.

Vodafone zal best bezig zijn om ook andere Watches te gaan accepteren maar wanneer dit kan, geen idee. Zelfs de medewerkers van Vodafone hebben hier geen idee van. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Vodafone loopt hierin achter, dat klopt. Mensen met een Apple Watch hebben 2 jaar, of misschien wel 2,5 jaar, zitten wachten voordat ze deze konden gebruiken bij hun abonnement. Vodafone accepteert nu alleen nog de Apple Watch, wat natuurlijk erg treurig is voor andere digitale watch gebruikers. Er zit niets anders op dan te wachten en als je echt zo'n horloge wil gebruiken dan is overstappen een oplossing. Uiteraard moet je abonnement dan al klaar zijn en heb je 1 maand opzegtermijn. Afkopen kan ook maar dat is zoveel geld dat het zonde is om dan over te stappen.

Vodafone zal best bezig zijn om ook andere Watches te gaan accepteren maar wanneer dit kan, geen idee. Zelfs de medewerkers van Vodafone hebben hier geen idee van. 

Webbler
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat ik dan mijn contract uitzit en zal gaan overstappen naar Odido. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic