ArdL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom inflatiecorrectie op de factuur van oktober?

Waarom factuur met inflatiecorrectie terwijl mij abb na 1 juli actief is geworden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @ArdL, goedemorgen en welkom hier!

De inflatiecorrectie wordt berekend bij klanten die vóór 1 juli een abonnement hebben afgesloten. Het gaat in dit geval dus echt om de datum waarop het abonnement is afgesloten/besteld i.p.v. de ingangsdatum. Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en in dit geval is de datum waarop het abonnement is besteld 18 mei 2023. Om deze reden zie je nu op jouw factuur de inflatiecorrectie terug.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Hoi @ArdL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Eigenlijk moet ik geen dingen gaan roepen die ik ook niet weet, maar had je voor 1 juli 2023 al een contract lopen bij Vodafone? Zo ja, dan kan het zijn omdat je al klant was, ook al ging het nieuwe contract na 1 juli pas in. Zoiets haal ik uit de inflatiecorrectie pagina. Ik denk alleen even hardop mee hoor. 

Was je nog helemaal geen klant en pas na 1 juli 2023, dan is het een fout en zal Vodafone dit moeten corrigeren. Het fijne weet ik hier niet van. Gelukkig zijn er wel mensen van Vodafone online aanwezig om je het uit te leggen, en mij ook 😊🫣. Vanaf maandag is er weer iemand online om je te helpen. Je helpt Vodafone door je persoonlijke informatie in te vullen, zie bericht blokje hier onder. Fijn weekend!

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @ArdL, goedemorgen en welkom hier!

De inflatiecorrectie wordt berekend bij klanten die vóór 1 juli een abonnement hebben afgesloten. Het gaat in dit geval dus echt om de datum waarop het abonnement is afgesloten/besteld i.p.v. de ingangsdatum. Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en in dit geval is de datum waarop het abonnement is besteld 18 mei 2023. Om deze reden zie je nu op jouw factuur de inflatiecorrectie terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic