Ari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom geen Live Voicemails of alternatieven?

De volgende quote vond ik toevallig op het forum hier:

   De Live Voicemail functie van Apple (iOS 17) wordt niet ondersteund door Vodafone, omdat het onderdeel is van Visual Voicemail. Momenteel ondersteunen we Visual Voicemail niet, dus Live Voicemail is ook niet mogelijk.

 

Ik wil graag duidelijk maken dat ik de voicemail feature niet gebruik, precies omdat ik deze functionaliteit niet heb. Met deze functie zou ik doorgaans minder informatie missen en minder tijd verspillen, zodra ik wel voicemail zou gebruiken. Ik snap eerlijk gezegd niet wat de beredenering hierachter is om Live Voicemail niet te gebruiken. Of desnoods een eigen Vodafone app uit te brengen waar deze audio berichten in een overzichtelijke wijze naar mij (de gebruiker) gedeeld kan worden. Op deze manier profiteren Android & iPhone gebruikers er zelfs van. Ik zou er zelfs wel een paar euro per maand voor over hebben.

 

Ik zou in ieder geval graag iets meer willen weten. Hopelijk kan iemand hier wat licht op schijnen, want enkel “er zijn hier geen plannen voor” vind ik echt te kort door de bocht. We leven in 2023, waarom is deze relatief simpele functionaliteit er niet?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hi @Ari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je zegt, er zijn geen plannen om deze dienst(en) in te voeren bij Vodafone. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken en waarom niet, daar komt geen uitleg over omdat deze mensen het ook niet weten. Ze zullen je wens doorgeven aan de IT afdeling en meer dan dat kunnen ze niet doen. Er zijn natuurlijk andere providers die het wel ondersteunen, je zou daar eventueel een abonnement kunnen nemen. 

Het is goed dat je je vraag hier hebt geplaatst. Iemand van Vodafone zal je bericht doorgeven aan de IT afdeling en wie weet komt er nog ooit nog eens. Zou heel mooi zijn en in mijn geval vraag ik dan om er geen extra geld voor te vragen, het is al duur genoeg 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic