Kian postma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar blijft mijn bestelling!

Ik ben samen met mijn vader op woensdag 10 augustus naar de Vodafone winkel in sneek geweest om een nieuwe telefoon uit te zoeken want mijn iPhone 11 was helemaal kapot voor en achter kant en hij wou niet meer aan. Dus wij zijn daar en ik had al gezegd dat ik voor de groene iPhone 13 zou gaan dus wij staan bij de medewerker van de winkel alles uit te leggen en uiteindelijk zijn we bezig met het bestellen van de telefoon. Meneer die liet toen nog even zien via een speciale lijst die alleen medewerkers kunnen zien welke telefoon welke levertijd had en gelukkig stond bij de iPhone 13 groen 128gb op dat moment dat ie op vooraad was en dus binnen 1 tot 2 dagen in huis zou zijn.. MAAR NIET HEUS😡 we hebben nog steeds geen e-mail of sms gekregen en ook nog een paar keer met de klantenservice hebben gebeld doen die ook helemaal niks. Waar blijft mijn telefoon! Dit is toch belachelijk.. Vodafone wordt met het jaar steeds slechter, alsof het gewoon te druk is en ze het niet meer aankunnen. Want dit is niet normaal meer..

 

ik hoop op een snelle reactie en ook dat mijn telefoon heel gauw hier is want anders zijn jullie een klant kwijt!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kian postma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend wanneer je iets koopt, en denkt het direct te ontvangen, je het niet binnen krijgt. De verkoper had je natuurlijk wel even moeten melden dat het kan gebeuren dat meerdere mensen tegelijk bestellen en als er dan niet voldoende voorraad is, het even kan duren. Op deze pagina kan je je status opvragen van je bestelling. En op deze pagina lees je alles over levertijden van de telefoons. 

Dat de klantenservice je op dit moment niet kan helpen is waarschijnlijk omdat deze in bestelling staat en dan kunnen ze ook niet zoveel meer. Daarom de gegeven pagina's om te zien waar op dit moment je bestelling is en wat er aan de hand is. En anders het advies om terug te gaan naar de winkel en daar te vragen of ze je kunnen helpen. De Vodafone moderatoren hier kunnen ook alleen zien dat er een bestelling is geplaatst maar verder zullen ze het toch ook door moeten zetten naar een andere afdeling. Maar het is en blijft vervelend, dat klopt. Wel jammer dat je zegt dat Vodafone elk jaar slechter is geworden, maar dat je dan toch nog een abonnement met toestel neemt. Dat begrijp ik dan niet helemaal, maar laten we het houden op het fijt dat je beetje teleurgesteld bent 😉😎

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kian postma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend wanneer je iets koopt, en denkt het direct te ontvangen, je het niet binnen krijgt. De verkoper had je natuurlijk wel even moeten melden dat het kan gebeuren dat meerdere mensen tegelijk bestellen en als er dan niet voldoende voorraad is, het even kan duren. Op deze pagina kan je je status opvragen van je bestelling. En op deze pagina lees je alles over levertijden van de telefoons. 

Dat de klantenservice je op dit moment niet kan helpen is waarschijnlijk omdat deze in bestelling staat en dan kunnen ze ook niet zoveel meer. Daarom de gegeven pagina's om te zien waar op dit moment je bestelling is en wat er aan de hand is. En anders het advies om terug te gaan naar de winkel en daar te vragen of ze je kunnen helpen. De Vodafone moderatoren hier kunnen ook alleen zien dat er een bestelling is geplaatst maar verder zullen ze het toch ook door moeten zetten naar een andere afdeling. Maar het is en blijft vervelend, dat klopt. Wel jammer dat je zegt dat Vodafone elk jaar slechter is geworden, maar dat je dan toch nog een abonnement met toestel neemt. Dat begrijp ik dan niet helemaal, maar laten we het houden op het fijt dat je beetje teleurgesteld bent 😉😎

Kian postma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

bedankt voor je antwoord, ik denk dat ik dan toch nog maar even mijn geduld moet besparen.

en over dat ik toch nog dat abonnement met toestel nam klopt niet helemaal, wij zitten nu al sinds het begin van Vodafone bij hun. En ik mocht 4 maanden geleden al verlengen maar toen deed mijn iPhone 11 het nog prima, maar we hebben afgelopen jaren vaker problemen met Vodafone gehad vandaar.

 

maar bedankt voor de reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic