Bert54

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail werkt niet - melding 'goodbye'

 
Als ik 1233 bel voor voicemail in te stellen krijg ik te horen Goodby

De telefoon uit gezet en weer aan, maar dat werkt blijkbaar niet. 

Als ik 1233 bel krijg ik de melding dat ik niet geregistreerd ben om de voicemail te gebruiken ? 

12331 om aan te zetten lukt wel, maar verdere inste

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Bert54, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik help je graag om de voicemail up and running te krijgen. Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Bert54, welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik help je graag om de voicemail up and running te krijgen. Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Bert54
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aangeboden oplossing heeft geholpen en ondertussen werkt het een en ander weer naar behoren.

Hartelijk dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic