Nanon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail werkt niet - melding 'goodbye'

Als ik 12331 bel om mijn voicemail inte schakelen krijg ik een melding 'goodbye'. 

De telefoon uit gezet en weer aan, maar dat werkt blijkbaar niet. 

Als ik 1233 bel krijg ik de melding dat ik niet geregistreerd ben om de voicemail te gebruiken ? 

Hoe dit op te lossen ? Zoals ik hier op de community zie moet dit door Vodafone opgelost kunnen worden ? 

mvg 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Fijn dat het is gelukt @Nanon. Je hebt inderdaad de optie om een notificatie van een voicemail te krijgen per SMS of gebeld worden. In dit topic heb ik een stappenplan geschreven waarin staat aangegeven waar je deze instelling kan terugvinden en aanpassen. 

P.s. Pas bovenstaande instelling aan door My Vodafone in de browser te openen. Je hebt dan namelijk meer keuze mogelijkheden dan via de app 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nanon, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Ik help je graag om de voicemail up and running te krijgen. Ik ben direct achter de schermen gaan kijken en zag dat de voicemail niet ingeschakeld stond bij jouw abonnement. Dit heb ik nu in orde gemaakt. Kun je voor mij het toestel eens uitzetten en opnieuw opstarten? Daarna mag je bellen met 12331. Als het goed is, werkt de voicemail dan. Laat je weten of het gelukt is?

Nanon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ja, het is gelukt, dank je. Ik vind het nu alleen moeilijk om instellingen te wijzigen... jemig, wat een keuzemogelijkheden. Ik heb nu ingesteld dat vodafone mij belt als er een voicemail bericht is. Echter, ik heb als voicemailbericht ingesproken dat ik niet mobiel telefonisch bereikbaar ben en ik ben bang dat als mensen het gehele bericht afluisteren (zonder in te spreken) dat ik toch een belsignaal van Vodafone krijg. Dus ik wil dit wijzigen naar een sms signaal... en dat kan ik nu niet meer in de instellingen terugvinden. Ben al 3 keer het menu doorlopen. Dus als u stap voor stap kunt aangeven hoe ik die bepaalde instellingen kan veranderen, zou dat fijn zijn. Met dank, mvg Nanon

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Fijn dat het is gelukt @Nanon. Je hebt inderdaad de optie om een notificatie van een voicemail te krijgen per SMS of gebeld worden. In dit topic heb ik een stappenplan geschreven waarin staat aangegeven waar je deze instelling kan terugvinden en aanpassen. 

P.s. Pas bovenstaande instelling aan door My Vodafone in de browser te openen. Je hebt dan namelijk meer keuze mogelijkheden dan via de app 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic