vraagteken?

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voicemail uitzetten lukt niet

Hallo, 

 

Probeer voicemail uit te zetten (had een nieuw nummer en stond ook uit bij oude nummer), bel dus 12330 maar dat kan nu niet wordt er gemeld. Ik zie daar vele vragen over. 

Om te voorkomen dat ik hier dagen mee bezig ben, kan dit uitgezet worden door een Support medewerker. 

Alvast bedankt!

 

Mvg

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @vraagteken? 
Super! Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Bij deze heb ik de voicemail voor je uitgeschakeld! Het kan zijn dat je je toestel wel even opnieuw moet opstarten, zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk is en de aanpassing is verwerkt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @vraagteken? 
Voicemail van Vodafone moet je eerst doorlopen. Probeer eerst eens 1233 te bellen. Doorloop het systeem en zet daarna je voicemail eens uit. Even kijken of het zo lukt. 

Anders zou je altijd morgenochtend vanaf 8 uur de klantenservice kunnen bellen, die kunnen je helpen, of je wacht op iemand van Vodafone. Laat je hier nog even weten wat je doet, en of bovenstaande heeft geholpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @vraagteken? 

Zeker kan ik de voicemail voor jou uitschakelen. Ik help je hier met alle liefde bij. Wil je jouw Community profiel aanvullen met jouw adresgegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

vraagteken?
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik aangevuld. Alvast bedankt Cecillia!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @vraagteken? 
Super! Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Bij deze heb ik de voicemail voor je uitgeschakeld! Het kan zijn dat je je toestel wel even opnieuw moet opstarten, zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk is en de aanpassing is verwerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic