Ingrid12#3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail direct doorschakelen

Ik probeer mijn voicemail direct door te schakelen, dus dat de telefoon niet overgaat, maar men meteen de voicemail krijgt. De website stuurt je naar My Vodafone, daar staat dat het tijdelijk niet kan, maar via de telefoon kan ook niet. Vodafone is ook niet telefonisch bereikbaar, ik krijg alleen een chatbox. Wie heeft er een oplossing?? Alvast veel dank! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Ingrid12#3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Excuus voor deze late reactie. Ik, en waarschijnlijk ook Vodafone, hebben je bericht over het hoofd gezien. Volgens mijn weten kan je je voicemail ook direct aanzetten via het voicemail menu. 

Bel 1233 en ga naar het menu via 11. Als er geen berichten zijn dan komt je al direct in het juiste menu. Vervolgens kies je 2 voor voicemail aan- of uitzetten en dan weer voor optie 2 (alle bellers direct doorschakelen naar je voicemail). 

Meer info, zie deze pdf van Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Ingrid12#3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Excuus voor deze late reactie. Ik, en waarschijnlijk ook Vodafone, hebben je bericht over het hoofd gezien. Volgens mijn weten kan je je voicemail ook direct aanzetten via het voicemail menu. 

Bel 1233 en ga naar het menu via 11. Als er geen berichten zijn dan komt je al direct in het juiste menu. Vervolgens kies je 2 voor voicemail aan- of uitzetten en dan weer voor optie 2 (alle bellers direct doorschakelen naar je voicemail). 

Meer info, zie deze pdf van Vodafone. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Ingrid12#3

Het spijt me dat het instellen van je Voicemail niet helemaal vlekkeloos verliep. Is het inmiddels gelukt met de uitleg en/of de PDF wat door @Energieboy is gedeeld? Mocht er wat zijn, laat het ons weten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic