Franklin5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail belt zonder aanleiding

Goedemiddag,

 

Sedert enige dagen wordt ik 1x per dag door de Vodafone voicemail gebeld. Als ik dan opneem, dan krijg ik te horen dat er 1 nieuw bericht is. Ik luister dat bericht af, maar er is niets te horen. Ook geeft mijn toestel geen gemiste oproepen aan dus zou er geen gesprek doorgeschakeld kunnen zijn naar de voicemail. Oproepen komen gewoon goed door en kan ik beantwoorden. Er is dus geen reden dat er iets naar mijn voicemail doorgezet zou moeten worden.
Dit is de laatste week 4 x gebeurt en begint aardig vervelend te worden.

Momenten dat dit gebeurde:
05-01-2022 om 15.09 uur. Het "lege" bericht zou volgens de computer zijn ingesproken om eveneens 15.09

06-01-2022 om 11.39 uur Het "lege" bericht zou volgens de computer zijn ingesproken om eveneens 11.39

07-01-2022 om 10.19 uur Het "lege" bericht zou volgens de computer zijn ingesproken om eveneens 10.19

10-01-2022 om 14.15 uur. Het "lege" bericht zou volgens de computer zijn ingesproken om eveneens 14.15

 

Wat de oorzaak van deze overlast zijn en wat kan hieraan gedaan worden om dit te stoppen?

 

 

Franklin.

3 Reacties 3
Franklin5
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels ook vandaag weer een dergelijke oproep gehad:

11-01-2022 om 11.40 uur.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Franklin5
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat bizar zeg! Geen gemiste oproepen, maar toch een oproep dat er een voicemail bericht aanwezig is en dat het vervolgens gaat om 'lege' berichten. Ik moet eerlijk bekennen dat er bij mij niet direct een belletje begint te rinkelen wat nu precies de oorzaak is. Kan het zijn dat er wellicht een doorschakeling actief staat naar je mobiele nummer of vanaf je mobiele nummer naar bijvoorbeeld een vaste lijn? Mogelijk dat @Energieboy dit bekend voorkomt? Zo niet, dan wil ik je aanraden om even contact op te zoeken met onze klantenservice, zodat er direct diverse instellingen en opties met je gecontroleerd kunnen worden en je op de snelste wijze bent verlost van deze meldingen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vreemd, ik zou deze laten resetten en dan kijken wat er gebeurd.
Maar dit is zeker niet normaal. Beste even contact opnemen met de klantenservice en dan laten resetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic