Robhoog

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voicemail activeren

Kan mijn Voicemail niet aanzetten en begrijp uit de reacties van anderen dat dit door Vodafone geactiveerd moet worden. Hoe krijg ik dit aan het werk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Je kan bellen naar het 0800-0094 en daar een medewerker spreken?
Toets 6 en dan 5 (is voor als je problemen hebt met het netwerk, en dat heb je). Je krijgt dan iemand aan de lijn, heb ik net nog geprobeerd voor je. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoezo krijg je niemand te spreken @Robhoog?
Je krijgt toch wel een medewerker aan de telefoon of krijg je na lang wachten niemand? (is antwoord op de vraag van je andere topic). Je kan ook via de chat iemand vragen om je te helpen, misschien dat dit sneller gaat? Ik weet niet of iemand van Vodafone je op de community kan helpen omdat dit iets technisch is. We kunnen even aan @Lycke of @Vincent vragen of die met je mee willen kijken.

Zorg dan in ieder geval dat je privé gegevens zijn ingevuld bij je instellingen. Ze kunnen dan direct voor je kijken, wel zo makkelijk. 

Robhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De chat verwijst mij naar het telefoonnummer om voicemail aan te zetten en vindt geen beschikbare medewerker. De servicedesk verwijst weer naar My vodafone waar ik de voicemail ook niet kan aanzetten. Krijg geen optie voor een directe medewerker in het keuze menu.. Uit reacties op internet blijkt dat de ootiw Voicemail door Vodafone moet worden geactiveerd voordat ik hem kan gebruiken

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Je kan bellen naar het 0800-0094 en daar een medewerker spreken?
Toets 6 en dan 5 (is voor als je problemen hebt met het netwerk, en dat heb je). Je krijgt dan iemand aan de lijn, heb ik net nog geprobeerd voor je. 

Robhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thnx. Ga ik proberen en laat je het weten

Robhoog
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heeft gewerkt. Thnx voor de aanwijzing

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Super, fijn dat het werkt en bedankt voor het melden.
Heel veel plezier en als je nog eens vragen hebt, je weet de community te vinden 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic