Cora2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail: ''Service not provided''

Ik kan mijn voicemail niet instellen. Bel ik 12331 dan krijg ik alleen goodbye. Bel ik 1233 dan krijg ik in het Engels reactie dat mijn voicemail not is provided. Graag hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cora2, welkom hier!

Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. De voicemail stond niet geactiveerd, waardoor je deze foutmeldingen kreeg te horen. Mijn collega heeft de voicemail voor je geactiveerd. Je kunt deze nu instellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Cora2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Denk dat het een kleine aanmelding storing is. Als je belt, of chat, met de klantenservice dan kunnen ze je voicemail resetten en dan werkt het weer perfect. Bel 0800-0094 of chat via de support pagina van Vodafone. Succes in ieder geval en alvast veel plezier met je voicemail 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Cora2, welkom hier!

Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. De voicemail stond niet geactiveerd, waardoor je deze foutmeldingen kreeg te horen. Mijn collega heeft de voicemail voor je geactiveerd. Je kunt deze nu instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic