Brigitte 62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone prepaid feestweken 2023.

Hoi, ik heb geen gebruik kunnen maken van de VODAFONE PREPAID FEESTWEKEN.

Zijn er mensen met alleen prepaid die een sms hierover kregen en op het moment dat  je deze actie wilde activeren het niet werkte?

Ik heb hierover een paar keer de klantenservice gebeld, maar die konden mij ook niet helpen om dit probleem op te lossen. Zelfs in de winkel van Vodafone wilden ze me niet helpen, daar zeiden ze je moet de klantenservice bellen.

Dus voor mij geen Vodafone prepaid feestweken.

Graag hoor ik jullie reactie hierop.

Alvast bedankt,

Brigitte

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @Brigitte 62, goedemorgen en welkom hier. 

Via de Community hebben we niet het signaal gekregen dat het activeren van de acties van de Prepaid Feestweken niet mogelijk was. Er was alleen een topic waarin wat onduidelijkheid was over het verdubbelen van het tegoed.

Op 14 november hebben alle Prepaid klanten een sms ontvangen met een link naar de kalender. Op de kalender staan op verschillende data nieuwe promoties.

Je kan de promoties zelf activeren via de digitale kalender (bovenin zie je de data waarop je kan klikken en de promotie kan bekijken)

  1. Klik op Activeer Je Bundel.
  2. De telefoon maakt automatisch een sms aan met daarin de promotiecode van die promotiebundel.
  3. Verstuur de ontvangen code als sms naar 4000.
  4. We activeren de bundel direct.
  5. De bundel zie je terug in My Vodafone zodra je deze gebruikt.
     

Lukt het activeren niet via de digitale kalender?

Je kan dan een SMS te sturen met onderstaande tekst naar 4000:

  • Unlimited data voor 3 dagen >> Feestweken 
  • Unlimited data voor 1 dag >> Sinterklaas cadeautje
  • Unlimited data voor 1 week >> Merry Christmas
Brigitte 62
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenmiddag Cecilia,

Ik heb de door u gestuurde tips allemaal geprobeerd en het wilt maar niet lukken om de bovenstaande acties te activeren. 

Alleen de actie om een prijs te lukt wel, maar ik krijg hier geen bevestiging sms/ e-mail over.

In het begin van de perpaid feestweken hebben ze bij mij, bij mijn opwaardering ook niet die 10 euro verdubbeld en als een apparte bundel in Mijn Vodafone opgeslagen.

Ik vind het heel triest dat ik als jaren vaste klant van Vodafone en Ziggo niet goed geholpen ben door de klantenservice van Vodafone en in de Vodafone winkel werd ik gewoon weggestuurd.

Wat kan ik zelf nog meer doen om deze problemen in de toekomst te voorkomen?

Met vriendelijke groet,

Brigitte 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hmm, wat stom dat het niet wil lukken @Brigitte 62. Toevallig was er gisteren een andere klant op de Community, maar bij deze klant lukte het activeren van de bundel(s) wel via SMS. Als ik jouw gegevens erbij pak, dan zie ik dat het steeds mislukt. Ik heb hier niet een directe verklaring voor, maar ik wil uiteraard wel dat je hier gebruik van kan maken en je tegemoet komen. Om die reden heb ik € 10 tegoed bijgeschreven op je account en heb ik een databundel van 10 GB voor je aangezet. Deze databundel stopt wanneer je door de 10GB heen bent. 

Alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2024.

Brigitte 62
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

Hartelijk bedankt voor het bijschrijven van € 10,00 tegoed en de databundel van 10 GB, dit noem ik nog eens echte service aan een trouwe klant van Vodafone/Ziggo.

Nu kan ik toch nog een beetje genieten van de Vodafone prepaid feestweken.

Ik vind het alleen jammer dat we niet kunnen ontdekken waardoor ik de acties niet kon activeren, misschien zou je collega,s hierover kunnen overleggen waardoor het komt.

Als je het weet war het aan ligt zou ik hier graag van jou een bericht over krijgen.

Ik wens je ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2024.

Bedankt voor je goede inzet,

Brigitte

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic