Mart2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone klanten niet bereikbaar voor T-mobile gebruiker

Collega met T-Mobile als provider voor mobiele telefoon is bereikbaar voor iedereen alleen niet voor mensen met Vodafone als provider. Iemand idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen? Al vervangende mobiele telefoon verstrekt; geen resultaat; simkaart vervangen; geen resultaat.

Dit probleem doet zich bij hem voor bij alle Vodafoongebruikers, zowel zakelijk als prive, en op alle lokaties.

telefoonnummer is destijds overgenomen van vorige werkgever en hij zat toen bij Vodafone. Dit is inmiddels bijna 5 jaar geleden (Januari 2018).

3 Reacties 3
Mart2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nvt

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Mart2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je alleen je eigen Vodafone SIMkaart geprobeerd of ook die van andere Vodafone klanten? Het kan op twee verschillende punten liggen. 1) Kan geen enkele Vodafone abonnement hem bereiken dan zou je collega met T-Mobiel kunnen bellen om te vragen of ze het nummer willen resetten en opnieuw contact laten maken met het netwerk. Vaak komt het dan wel goed en kan deze weer gebeld worden. 2) Alleen jij kan hem niet bellen met je Vodafone abonnement, dan zou jij contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer willen resetten en opnieuw willen aanmelden met het netwerk. 

Vaak komt het dan wel goed, het is even uitzoeken maar dan moet het lukken 🙂

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Met nvt begrijp ik uit dat het probleem inmiddels is opgelost?
En wat hebben jullie nu gedaan om dit op te lossen? Ik denk dat het ligt aan het overzetten en niet goed aangemeld op het netwerk, klopt dat? Laat nog even weten wat je hebt gedaan op dit op te lossen. Bedankt!

Mart2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nvt

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Hoi @Mart2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je alleen je eigen Vodafone SIMkaart geprobeerd of ook die van andere Vodafone klanten? Het kan op twee verschillende punten liggen. 1) Kan geen enkele Vodafone abonnement hem bereiken dan zou je collega met T-Mobiel kunnen bellen om te vragen of ze het nummer willen resetten en opnieuw contact laten maken met het netwerk. Vaak komt het dan wel goed en kan deze weer gebeld worden. 2) Alleen jij kan hem niet bellen met je Vodafone abonnement, dan zou jij contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer willen resetten en opnieuw willen aanmelden met het netwerk. 

Vaak komt het dan wel goed, het is even uitzoeken maar dan moet het lukken 🙂

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes

Met nvt begrijp ik uit dat het probleem inmiddels is opgelost?
En wat hebben jullie nu gedaan om dit op te lossen? Ik denk dat het ligt aan het overzetten en niet goed aangemeld op het netwerk, klopt dat? Laat nog even weten wat je hebt gedaan op dit op te lossen. Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic