Nootje83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone inruildienst (LikeWize).

Goede middag. 

Ik heb sinds eind oktober mijn telefoon opgestuurd dmv de website van Vodafone inruil deals. Ik heb daar toen een antwoordnummer en een barcode gekregen die ik op mijn pakket moest plakken. 

Dit heb ik gedaan, en toen ingeleverd bij het dichtstbijzijnde post.nl punt.

Het pakket blijkt de maandag daarna opgehaald te zijn door post.nl, en toen was het wachten geblazen. 

Het pakket is op 27 oktober ontvangen, en nog steeds is er GEEN levertijd beschikbaar. 
Ik heb het telefoonnummer geprobeerd te bellen maar ze hebben al vanaf 1 november een upgrade van hun telefoondiensten, en alles moet via de e-mail gevraagd worden. 
Ik heb enigszins wel antwoord gehad maar voor mijn gevoel houden ze je aan het lijntje met teksten: “als het aan het eind van de week niks bekent is geef ik het door aan de claim afdeling”.. en dit was vorige week vrijdag 10 november. 

Ik heb PostNl zelf gebeld en aan de hand van mijn track/trace nummer konden ze mij vertellen dat het om een zogeheten “bulk-zending” gaat. Dit betekend dat als het aantal zendingen hoog genoeg is het word verstuurd. Ik heb echter het idee dat er iets mis gegaan is of er totaal niet word bedacht om het pakket enigszins op te halen of de aantallen op te halen, want het blijkt dat de ontvanger nú aansprakelijk is voor wat er met de zendingen gebeurt, ook al zou het nog in een PostNL depot staan. 

Ik heb vandaag proberen contact te leggen dmv het telefoonnummer maar WEER krijg ik te horen dat het systeem een upgrade heeft. 
Ik wil gewoon duidelijkheid hebben!! Want het betreft wel om een telefoon die ik 2 jaar gebruikt heb en zuinig mee gedaan heb!

 

Kan iemand mij vertellen (zonder te zeggen “ je moet maar geduld hebben”) wat ik meer kan doen? 

Alvast bedankt!

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @Nootje83, goedemorgen en welkom hier!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je nu precies aan toe bent en wat je kan verwachten. Ik moet bekennen dat ik zelf deze informatie niet paraat heb voor je, maar om die reden ga ik het dan ook intern voor je uitzetten. 

Hier heb ik uiteraard wat extra informatie voor nodig. 
* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Nootje83
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goeiendag.

 

Mijn aanmeldnummer is 5955599. 

Alvast bedankt voor de hulp. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Bedankt @Nootje83. Ik weet niet of je het toevallig had gezien, maar ik had mijn bericht nog iets aangepast omdat er nog extra informatie nodig is. Ik vermoed dat dit zich net heeft gekruist met het versturen van jouw berichtje. Dus voor de zekerheid even een ''reminder''.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Nootje83! Ik heb deze in goede orde ontvangen en ik zet de informatie intern door. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @Nootje83

Ik heb inmiddels een reactie terug ontvangen, maar laat ik wel direct eerlijk zijn dat het niet het concrete antwoord is waar jij op hoopt.

Mijn collega heeft een direct lijntje met LikeWize en het toestel is daar (nog) niet aangekomen. Dat hadden we eigenlijk al verwacht, want de Track en Trace van Post NL geeft aan dat het pakket nog onderweg is. 

Er in dit geval gekozen voor standaard verzending. Dit betekent dat het pakket niet is verzekerd tegen schade en/of diefstal. In dit geval ben jij de verzender en dus de klant voor PostNL. Wij (Vodafone) en LikeWize kunnen hierin niets betekenen. De situatie zal verder opgepakt moeten worden met Post NL. Mijn collega kan hier helaas ook niet verder iets in betekenen, omdat het een standaard verzending betreft i.p.v. een aangetekende zending.. 

 

Onderstaande staat ook in de bevestiging per e-mail na  aanmelding van de inruildeal.


Het spijt mij ontzettend, maar ik moet je dus adviseren om het verder met Post NL op te pakken, zodat zij a; verder onderzoeken waarom het pakket nog niet onderweg is/ergens staat en b; wanneer dat eventueel op de planning staat.
 

Nootje83
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goeiemorgen Cecilia. Ik had ook een mail gekregen van LikeWize met bijna dezelfde melding. Het kan idd zijn dat het nog bij PostNl ligt, maar die heb ik ook gesproken en die vertelde mij dat het om een bulkzending gaat, en dus een bepaalde hoeveelheid per keer naar LikeWize gaat. Snap wel dat ik het misschien heb moeten verzekeren, maar aangezien dat de normale optie ook bij zit kiezen de meesten denk ik wel de optie zonder. 

Ik zal PostNL proberen te attenderen en hopelijk meer info te krijgen over het pakket. Als ik dat weet dan laat ik het jou via een privébericht weten. 

Tot zo ver heel erg bedankt voor je tijd en geduld. 

Groetjes Arno.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic