Jazzie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en ziggo koppelen ging niet goed

 

 hoi, ik krijg een error wanneer ik probeer om ziggo en vodafone te koppelen. Ik heb accounts bij beide. Ik ben ingelogd al met ziggo en ik ben gevraagd om ook met vodafone in te loggen en toen krijg ik die toegevoegde beeld met error. Ik heb ook ‘later’ geprobeerd als in de error geschreven. Kunnen jullie mij helpen?

 

mvg,

jazz

**Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy gevoelige informatie.**

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Jazzie, welkom hier!

Ik heb de bijlage uit je bericht verwijderd, doordat je e-mailadres hierop zichtbaar was. Je wil natuurlijk niet dat deze op het world wide web zichtbaar is voor iedereen. Je krijgt de foutmelding te zien dat er iets misgaat als je inlogt met je My Vodafone gegevens tijdens het koppelen. 

Op basis van de foutmelding lijkt het alsof er iets misgaat in de combinatie van de gebruikersnaam en het wachtwoord van je My Vodafone account. Je krijgt dan namelijk ook vaak de melding te zien dat er iets misgaat als je de accounts wilt koppelen. Ik neem in elk geval graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone en Mijn Ziggo: 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic