JMKeizerEmploy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone en Ziggo ontkoppelen

Ik kan helaas niet meer inloggen op my Vodafone. Er is een ziggo account gekoppeld en ik keer constant terug naar de overzicht pagina waarin ik iets kan wijzigen of uitbreiden. 

Graag zou ik de accounts ontkoppeld willen als dit kan en weer de gegevens van mijn mobiele telefonie kunnen inzien.

 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @JMKeizerEmploy 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @JMKeizerEmploy, welkom hier!

Mijn bericht komt waarschijnlijk als mosterd na de maaltijd. Heb je toevallig al contact gehad hierover? Op basis van het mobiele nummer en het e-mailadres in jouw Community profiel kom ik geen actief My Vodafone / Mijn Ziggo account meer tegen. Mocht het euvel nog niet zijn opgelost, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met Vodafone Business. Via de Community hebben wel namelijk niet de volledige inzage en rechten om te helpen bij een zakelijke aansluiting.

JMKeizerEmploy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

Bedankt voor je bericht! Ik heb nog geen contact gehad met iemand van Vodafone.

Het gaat inderdaad om een Business aansluiting en zal straks kijken of ik de support afdeling hiervoor kan bereiken en zij het kunnen oplossen voor mij. Hopelijk is het daarna verholpen en kan ik gewoon weer inloggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic