A HANS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone account Ontkoppelen van Ziggo

Beste Vodafone Support,

Ik zou graag mijn Vodafone account willen ontkoppelen van mijn oude Ziggo account, zodat ik het weer met de juiste huidige Ziggo account kan koppelen. 

Met vriendelijke groet,

A. Hans

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @A HANS 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @A HANS, goedemorgen en welkom hier!

Dat kunnen we zeker voor je regelen! De kortste klap is om dan jouw oude Mijn Ziggo account te verwijderen. Vervolgens kun je dan in My Vodafone het account uitbreiden/samenvoegen met de gegevens van je nieuwe Ziggo abonnement. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik wat extra informatie van je nodig om dit in orde te maken. Stuur je mij een privébericht met de gevraagde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Je kunt mij een privébericht sturen door naar de inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic