Afrostotoles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone OneNumber voor Samsung Galaxy Watch

Ik hoor op de radio dat het vanaf heden mogelijk is om de smartphone thuis te laten en tóch bereikbaar te zijn via de smartwatch via OneNumber. Ait, "kan gewoon". Helaas zie ik op uw website dat dit momenteel alleen gewoon kan met de IPhone en Apple Watch. Nu heb ik een Android en overweeg ik hiervoor een Samsung Galaxy Watch aan te schaffen. 

 

Mijn vraag is of OneNumber er ook aan komt voor de Galaxy Watch, of dat dit nog een hele tijd gaat duren. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Afrostotoles, welkom hier!

Een hele terechte vraag! Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken voor smartwatches voor Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Afrostotoles, welkom hier!

Een hele terechte vraag! Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken voor smartwatches voor Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic