Rond mei 2019 was mijn (oude) telefoon gevallen en was het scherm stuk gegaan.
Nu wilde ik even later een claim code opvragen bij de verzekering en toen bleek dat ik niet verzekerd zou zijn en zag ik dat er idd nooit geld voor de verzekering is betaald en dit blijkt bij vodafone zelf fout zijn gegaan. Nu kon ik de maand termijnen die niet betaald waren in ene betalen en dan zou ik weer verzekerd zijn, dit was rond augustus. Vanwege drukke tijden heb ik niet meer de tijd en moeite voor genomen om een claim nummer aan te vragen en dacht ik koop in december wel weer een nieuwe telefoon en dan zet ik alles over en laat dan mijn oude telefoon maken zodat ik geen telefoon hoef te missen voor reparatie en dat de oude telefoon naar mijn vriendin kan .
Nu is het Januari en ik bel de verzekering en nu blijkt mijn oude telefoon niet meer verzekerd te zijn omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht en alleen die staat gekoppelt met mijn telefoon nummer .
Dus nu heb ik een iphone 10 die een stuk scherm heeft, een iphone 11 gekocht terwijl dit niet echt nodig is en een jaar verzekering betaald voor niets .
Mijn vraag is nu kan een verzekering zomaar stop gezet worden zonder mijn toestemming ?