Hallo Locoblondiine,
Indien je bij incasso-bureau Lindorff B.V. staat geregistreerd, dan acht ik het zeer waarschrijnlijk dat er ook een negatieve registratie op jouw naam staat bij de Stichting Preventel.
Of dat terecht is of onterecht. Dat kan ik niet beoordelen. En dat kan Stichting Preventel ook niet beoordelen. En dat kan Vodafone ook niet beoordelen.
Vodafone toetst de kredietwaardigheid van nieuwe klanten, en indien nodig van bestaande klanten, bij Stichting Preventel.Een negatief bericht van Preventel aan Vodafone over jouw kredietwaardigheid, betekent dat verlenging van je mobiele abonnement niet mogelijk is.
Vodafone wil zo weinig mogelijk risico lopen, bij het verlengen van mobiele abonnementen.
Ik adviseer je alles op alles te zetten om de (foutieve) registratie bij Lindorff B.V. ongedaan te maken.
Anders kun je daar je gehele leven last van houden. Ook bij de aanvraag van een credit card, doorlopend krediet, hypotheek, persoonlijke lening of auto-financiering.
Stuur maar een brief met jouw zienswijze en zoveel mogelijk feiten aan incassobureau Lindorff B.V.
Hierin moet jij aantonen dat de registratie bij hen onterecht is !!!
N.B.1: Het is echt niet nodig om je gehele posting in een vet lettertype te plaatsen. Dat is zelfs verboden op dit Forum.
N.B.2: Je kunt dit antwoord "als oplossing accepteren" en kudo's aan dit antwoord toekennen.
Alvast bedankt daarvoor.
Succes !
Netwerker