rtwkaspers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement is besteld als nieuw abonnement

Hoe kan ik een onterecht aan mijn account gekoppeld nummer opheffen.

Ben al ruim 2 maanden bezig en 3 cases verder en een zolder vol met excuses maar er gebeurd werkelijk helemaal niets bij Vodafone. NIEMAND kan dit kennelijk oplossen, maar een extra abonnenement koppelen is geen probleem. 

Heeft iemand nog een suggestie, anders dan simpelweg opzeggen en een anderde profider zoeken die wel luistert.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @rtwkaspers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend allemaal en dat moet natuurlijk opgelost kunnen worden. Heeft de kop van je vraag te maken met je vraag of zijn het twee verschillende dingen? Ik lees nu namelijk dat je een nieuw nummer wenst ipv verlengen (dus je oude nummer met contract opzeggen en dat je gewoon een nieuw contract wil met een nieuw nummer)?

En dan in je vraag wil je dat oude nummer wissen en een nieuw nummer toevoegen? Volgens mij kan je in je My Vodafone app wel een nieuw nummer toevoegen maar geen verwijderen. Dat is zoals ik het nu zie in de My Vodafone app. Er zullen vast wel mensen zijn binnen Vodafone die dit kunnen oplossen. Daarom roep ik @Cecilia er even bij, ze is werkzaam bij Vodafone en die kan even met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Mocht er nog een case open staan dan kan ze niet zoveel, dat moet eerst afgewerkt worden, maar dat zal ze je wel uitleggen.

Vul in ieder geval wel alvast je gegevens in bij je Profiel Instellingen van deze community. Dan kan ze met die gegevens met je mee kijken. Vol alle gegevens in op de Profiel Instellingen Pagina en vul bij Persoonlijke Opmerkingen (deze info kunnen andere klanten niet inzien) ook de volgende informatie: Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Alvast bedankt en dan is het nu toch nog even wachten op iemand van Vodafone, maar dat zal niet zo lang duren. Succes in ieder geval en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 891Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @rtwkaspers, welkom hier!

De reden dat je je hier een kijkje moet nemen is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven. In plaats van een verlenging van je abonnement is er een nieuwe aansluiting aangevraagd. Na ontvangst van de simkaart heb je direct contact met ons opgenomen en deze bestelling geretourneerd. Jij hebt in ieder geval alles gedaan zoals je had moeten doen. De kwestie zelf speelt alleen helaas nog steeds en ook al een hele poos 😞 

Het lastige is dat wij als klantenservice medewerker niet het abonnement kunnen opzeggen en de onterechte kosten crediteren. Anders was dit natuurlijk ook al gedaan door één van de medewerkers die je hebt gesproken in de afgelopen periode. Dit moet via een speciale afdeling in orde worden gemaakt middels een verzoek (case). Er staat nu een nieuwe case open en we moeten dit helaas afwachten. Sorry. Ik had graag meer voor je willen betekenen, maar mijn mogelijkheden zijn hierin helaas beperkt.. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic