hbroekman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen wil maar niet lukken

Op 6 december jl. heb ik een bestelling (501542561) gedaan om mijn abonnement te verlengen met een nieuwe telefoon. Echter heb ik hier nooit iets van ontvangen omdat het pakket kwijt was. Hiervan werd een case (14903030) aangemaakt. Op 6 januari krijg ik het bericht dat de case gesloten is en dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.

Op 7 januari heb ik dan ook een nieuwe bestelling (510001511) gedaan. Tot op heden heb ik echter nog helemaal niets vernomen van Vodafone behalve de bevestigingsmails

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 28Oplossingen
  • 41Likes

Goedemorgen @hbroekman 

Goed dat je even contact opneemt aangaande je contractverlenging.

Ik heb de order van 7 januari bekeken, maar zie in die bestelling geen aanvraag van een nieuwe telefoon. Klopt dat?
De order betreft alleen een verlenging van het abonnement.

Je huidige contract heeft nog een contractsduur t/m eind januari. De exacte datum vind je terug in MyVodafone. Dit betekent dat de verlenging ook pas na de einddatum van je huidige contract wordt verwerkt.

In de communicatie zie ik dat we op 7 januari het contract hebben toegestuurd per e-mail. Heb je deze informatie niet ontvangen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 28Oplossingen
  • 41Likes

Goedemorgen @hbroekman 

Goed dat je even contact opneemt aangaande je contractverlenging.

Ik heb de order van 7 januari bekeken, maar zie in die bestelling geen aanvraag van een nieuwe telefoon. Klopt dat?
De order betreft alleen een verlenging van het abonnement.

Je huidige contract heeft nog een contractsduur t/m eind januari. De exacte datum vind je terug in MyVodafone. Dit betekent dat de verlenging ook pas na de einddatum van je huidige contract wordt verwerkt.

In de communicatie zie ik dat we op 7 januari het contract hebben toegestuurd per e-mail. Heb je deze informatie niet ontvangen?

hbroekman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie. Ik zie ook dat ik bestelnummer 510001011 vergeten ben te vermelden. Deze is op dezelfde dag afgesloten

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 147Posts
  • 28Oplossingen
  • 41Likes

Ah dankjewel. Ik zie dat voor de toestellening nog geen inkomens en lastentoets is afgelegd waardoor de order daarop blijft wachten.

Hiervoor kun je het beste bellen met mijn collega's van de Status order desk via 0800-0560, zij kunnen deze vereisten voor de lening voor je invullen waarna de order wordt verwerkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic