RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Reacties
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@spijkermenno En? Binnen?

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Yes!!!! 😄 iphone 15 gang

 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Is iedereen inmiddels voorzien?

Rajenth

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee nog niet iedereen geloof ik. Ik heb oorspronkelijk 19 september besteld nog steeds niet gekregen. Vorige week staat er op de pagina binnen 1-2 weken geleverd. Ik kreeg net weer een SMS nee hoor zal pas eind week 47 worden en ook dat kan uitlopen. Wachttijd zit al bijna op 2 maanden nu.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic