RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3252Reacties
  • 957Oplossingen
  • 1078Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3252Posts
  • 957Oplossingen
  • 1078Likes

@Aleltalia Toevallig heb ik hier zojuist even intern over gebeld. Er zal nog een kleine disclaimer worden toegevoegd op de levertijden pagina om dit te verduidelijken. Wat betreft jouw vraag. De levertijd loopt vanaf de besteldatum. Stel dat je op 23 september hebt besteld en er staat een levertijd van 3-4 weken, dan begint deze te lopen vanaf de besteldatum van 23 september. 

 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  ik heb op 15 september de iPhone 15 pro Max 256 GB naturel titanium besteld. Met een levertijd van 3-4 weken zou week 4 deze vrijdag zijn. Heb ik hem dan goed begrepen? 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Zojuist een sms voor de 2e bestelling ontvangen voor de gewone pro 256gb nt, die komt eind volgende week. Voor de pro max die ik eerder besteld heb heb ik nog niks gehoord...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Oké dan krijgen we dus deze week een SMS, want het is twee weken geleden dat we de laatste sms gehad hebben. 28 sept! 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Geldt voor mij ook dan... Spannend 😁

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ben benieuwd dan, zou betekenen dat aankomende dinsdag uiterlijk mijn telefoon wordt geleverd.

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

IMG_5457.jpeg

 mijn zoon kreeg net dit sms je 18 september besteld 

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Lekker! Dat is deze week.

OkanAT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS van vodafone dat ik het in week 43 mag ophalen. Natural Titanium 15 pro 256 gb

 

Besteld op 22-9 in de winkel

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Nee week 42 is volgende week

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Nee we zouden dan deze week een mail met track en trace moeten krijgen als het verhaal van Cecilia klopt. Voor ons is het vrijdag 4 weken geleden... Ik heb ook alleen maar een sms met een verwachte levertijd voor een bestelling die later is geplaatst...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ja maar bij mijn telefoon is het nu opeens 4-6 weken…

 

Word hier echt schijt chagrijnig van! Probeerde ze net ook te bellen maar nemen niet op. 
Ik snap dat ze niet weten hoeveel ze ontvangen, maar wat ze wel weten is op welke positie we in de wachtrij staan, en dat wil ik weten… 

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Ilsjaa @Welke en wanneer heb je besteld dan?

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Fluiter 

15 sept om 14:43 (bevestigingsmail)

Pro Max 256GB BT

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ilsjaa Oef ja dat is fors... Maar het goede nieuws is... Vanaf deze week zit je bij de kanshebbers😉

 

En aan de andere kant heb je gelukkig hier en op Tweakers een supportgroep met gelijkgestemden waar je je frustratie kan uiten 😉 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ilsjaa positie wachtrij kunnen ze niet pinpointen ze hebben alleen inzichtelijk hoeveel bestellingen er voor jouw variant zijn... Ze kunnen niet zien of je nummer x van y bent... Het systeem herkent het automatisch aan je ordernummer want dat zijn opeenvolgende getallen. Een degelijke data analist zou wel de database kunnen uitdraaien en het daarmee uit kunnen vinden , maar die mensen werken niet in de callcenters van Vodafone... (die vrijwel geheel geoutsourced zijn naar externe partijen). Die externe callcenters werken ook slechts met de (beperkte) info die ze krijgen...

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@AleItalia Op tweakers dus nu iemand die na mij heeft besteld die hem al krijgt…

 

klantenservice zegt: 3-4 weken vanaf besteldatum (terwijl online 4-6 staat) en toen ik dat aangaf zei ze: het komt wel goed met de levering van u telefoon mevrouw. Gewoon u mail in de gaten houden 😂

 

Heb d’r vriendelijk bedankt voor de info die ik al wist 🤦🏼‍♀️

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Ilsjaa  wauw echt info die je nog niet wist.. hopelijk ontvang je hem snel 🍀 @AleItalia  heb jij al iets vernomen via sms of email?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ilsjaa  weet je zeker dat het ook om zwart ging? Heb online wel meer verwarring gezien omtrent blue en black titanium😉 als het dezelfde is dan is het wel slecht ja... @Soofpieterse21 bestelling 15 september 19.45 bevestiging: iPhone 15 pro max 256GB NT... Geen sms of mail vandaag. Bestelling 2: iPhone 15 pro 256GB NT vandaag een sms dat levering gepland staat voor eind week 42 (volgende week dus).

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@AleItalia  Ja check Tweakers nu een paar berichtjes terug!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic