Op 29-09-2024 heb ik telefonisch een bestelling geplaatst. Dit was gedaan met de medewerker Jamyla van Vodafone. Het probleem is dat ik ipv een iPhone 15 pro Max , een 15 pro heb ontvangen. Hierdoor is de bestelling geannuleerd. Niemand bij Vodafone kan dit probleem oplossen, behalve Jamyla. Echter, kom ik niet in contact met haar. Aangezien zij hier moderator is, hoop ik dat ze contact met mij opneemt!
@Energieboy Helaas krijg ik zojuist een sms dat ze verwachten de telefoon pas eind week 47 te bezorgen. Juist dan heb ik hem nodig omdat ik dan op reis ga. Dus, dat is dan weer typisch, aangezien niks goed lijkt te lopen.
Vervelend maar dat is niet de schuld van Vodafone. Deze bestellen de toestellen en dan moeten ze maar hopen dat er op tijd een toestel binnen komt. Behalve als die echt op voorraad is, dan zouden ze hem toch gelijk moeten kunnen versturen. Maar goed, dat weet ik natuurlijk ook niet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.