Nverduijn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde naam op factuur en datalek

Ben inmiddels al een half jaar bezig met het goed krijgen van mijn naam op de factuur. Naam is ineens veranderd op de factuur. Waardoor ik deze dus ook niet kan declareren. Sinds eind december contract verlengd en wederom alles goed laten zetten. Ging 1 maand goed. Ineens staat er weer een andere voorletter op de factuur. De online chat biedt geen uitkomst. Behalve een verwijzing naar creditassessment voor het laten goed zetten. Er is alleen geen spraken van contractovername. Het contract is namelijk onder mijn eigen gegevens afgesloten.

 

tegelijk met dit probleem zie ik een 2e account in de my vodafone app. Hierin kan ik alle gegevens van een aardappelgroothandel inzien en wijzigen. Van gebruik historie tot telefoonnummers. Meerdere meldingen van dit datalek gemaakt. Hier wordt ook niks mee gedaan. Screenshots meegestuurd. Dit is echter niet zichtbaar voor de vodafone medewerker. Meerdere casussen opgestart en geen terugkoppeling hierover gehad.

 

De andere naam op de factuur lijkt ook van dit andere account af te komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Nverduijn Ik zie dat de case inmiddels is afgehandeld en ze het euvel hebben kunnen oplossen wat betreft My Vodafone. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Nverduijn, welkom hier!

Super onhandig dat er een verkeerde letter op de factuur staat en je hierdoor deze niet kan declareren. Via de klantenservice kan deze aanpassing inderdaad niet zomaar uitgevoerd worden. Dit moet via een aparte afdeling geregeld worden. Het beste wat je kan doen is even een e-mail sturen naar creditassessment@vodafone.nl met daarbij het verzoek + kopie ID of paspoort. De aanpassing zal dan zsm verwerkt worden. Het advies wat je van mijn collega hebt gekregen hieromtrent is dan ook correct. 

Nverduijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

Als het contract onder de juiste naam is afgesloten waar het rijbewijs is gecontroleerd en overgenomen, dan dient de klant contact op te nemen met creditassessment om een aanpassing door te voeren? Op het afgesloten contract staat het namelijk gewoon juist.

 

Wat is de aanbevolen oplossing voor het 2e account wat benaderbaar is? AVG technisch lijkt mij dit voor jullie zeer onwenselijk. Zorgen jullie voor een interne melding bij jullie ciso?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Nverduijn Als ik de aanpassing zo voor je had kunnen doorvoeren, dan had ik dat zeker gedaan 😉 Helaas hebben wij via de klantenservice deze optie niet, vandaar het advies om even een e-mail te sturen naar de afdeling die dit wel voor je in orde kan maken. 

Wat betreft My Vodafone. Via een speciale tool ben ik mee gaan kijken, maar vind ik in jouw account niet een ander account terug. Ik ben al even gaan rond klikken in jouw My Vodafone, maar kom niet hetgeen tegen wat jij aangeeft. Wil je eens aangeven waar je het precies ziet staan en de stappen delen zodat ik het kan reproduceren?

Nverduijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijf het merkwaardig vinden dat de klant het moet regelen als het op het contract goed staat en er blijkbaar iets in de backoffice niet goed gaat. Ik zal een mail sturen naar creditassessment.  Wel merkwaardig dat meerdere service medewerkers aangegeven hebben dat ze het aangepast hebben.

 

Dan over het andere account. Is er een beveiligde portal waar ik de screenshots kan uploaden? Deze zijn overigens eerder via de online chat aangeleverd.

Bij opstarten van de app is het 2e account zichtbaar en benaderbaar. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Zie je het ook terug als je My Vodafone in de browser opstart? Je mag gerust de screenshots in een privébericht naar mij toesturen. Dit kan door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht opstelt en mij als ontvanger selecteert 🙂

Nverduijn
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, dit is alleen zichtbaar in de my vodafone app. Ik zal de screenshots aanleveren via een pb. Account verwijderen, app opnieuw installeren etc heeft allemaal niet geholpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Nverduijn Bedankt voor jouw privéberichten met daarin de screenshots! Ik heb ze in goede orde ontvangen en zie terug wat jij ook ziet. Ik kon dit zelf niet reproduceren, omdat ik in de browser versie van My Vodafone meekeek. Er klopt natuurlijk iets niet, want er is geen link tussen jouw abonnement en het abonnement wat jij terug ziet in de My Vodafone app. Ik heb dit dan ook doorgezet naar de betreffende afdeling middels een case, case 13376448. Dit zal spoedig worden opgepakt en jij krijgt hier uiteraard bericht van.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Nverduijn Ik zie dat de case inmiddels is afgehandeld en ze het euvel hebben kunnen oplossen wat betreft My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic