Ben inmiddels al een half jaar bezig met het goed krijgen van mijn naam op de factuur. Naam is ineens veranderd op de factuur. Waardoor ik deze dus ook niet kan declareren. Sinds eind december contract verlengd en wederom alles goed laten zetten. Ging 1 maand goed. Ineens staat er weer een andere voorletter op de factuur. De online chat biedt geen uitkomst. Behalve een verwijzing naar creditassessment voor het laten goed zetten. Er is alleen geen spraken van contractovername. Het contract is namelijk onder mijn eigen gegevens afgesloten.
tegelijk met dit probleem zie ik een 2e account in de my vodafone app. Hierin kan ik alle gegevens van een aardappelgroothandel inzien en wijzigen. Van gebruik historie tot telefoonnummers. Meerdere meldingen van dit datalek gemaakt. Hier wordt ook niks mee gedaan. Screenshots meegestuurd. Dit is echter niet zichtbaar voor de vodafone medewerker. Meerdere casussen opgestart en geen terugkoppeling hierover gehad.
De andere naam op de factuur lijkt ook van dit andere account af te komen.