tomasvboekel71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd mailadres gekoppeld aan ziggo

Ik heb mijn oude mail van Vodafone gekoppeld met Ziggo.
Nu wil ik mijn goede mail koppelen, maar dit gaat niet meer.

Wat te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @tomasvboekel71

We hebben even contact gehad via een aantal privéberichten. Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt vanaf nu dan ook in My Vodafone of in je nieuwe Mijn Ziggo account kiezen om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account zullen dan aangepast worden naar de inlog van je My Vodafone account (in jouw geval: het gmail e-mailadres).
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
tomasvboekel71
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ter verduidelijking, mijn oude Ziggo account ( met dus een oud klantnummer ) is gekoppeld aan Vodafone.

Nieuw abonnement afgesloten, en wil dus graag nieuw Ziggo account ( met nieuw klantnummer ) koppelen aan Vodafone.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @tomasvboekel71 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar kan @Cecilia je mooi mee helpen. Ze is werkzaam bij Vodafone en helpt je graag verder. 
Heb haar naam genoemd dan ziet ze dat je haar hulp nodig hebt 😉

Goed weekend alvast en geniet van het mooie weer!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @tomasvboekel71
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Duidelijk verhaal! De kortste klap is dan om jouw oude Mijn Ziggo account te verwijderen, zodat deze is losgekoppeld en je vervolgens het My Vodafone account kunt uitbreiden met de gegevens van je nieuwe Ziggo aansluiting. Om dit in orde te maken heb ik wat extra gegevens van je nodig, namelijk:

Naam contractant: 
Adres: 
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Wil je deze informatie in een privéberichtje naar mij toesturen? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @tomasvboekel71

We hebben even contact gehad via een aantal privéberichten. Bij deze heb ik je oude Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt vanaf nu dan ook in My Vodafone of in je nieuwe Mijn Ziggo account kiezen om de accounts samen te voegen. De inloggegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account zullen dan aangepast worden naar de inlog van je My Vodafone account (in jouw geval: het gmail e-mailadres).
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic