Theshah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbonden met maritiem netwerk zonder notificatie

Beste,

Ik ben met de kerstvakantie met de boot vanuit Hoek van Holland naar Harwich gegaan. Nu zie ik op mijn factuur dat er Eur50 in rekening zijn gebracht voor dataverbruik boot- vliegdiensten. Ik heb op de boot bij vertrek wel even mijn telefoon gebruikt alvorens ik overstapte op de gratis wifi. Helaas heb ik geen sms bericht ontvangen dat ik verbonden was met het maritieme netwerk. Dit is natuurlijke een kwalijke zaak dat men nietsvermoeden niet meer met het Vodafone netwerk in verbinding staat en flink hogere kosten gaat maken. Mijn vraag is of dit zomaar kan, zonder de consument hierover van te voren te berichten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Hoi en welkom,

 

Dat kan en mag inderdaad, je bent zelf verantwoordelijk voor waar en met welk netwerk je verbinding maakt natuurlijk, zie hiervoor ook: Tarieven en voorwaarden abonnementen | Support | Vodafone . Het enige wat Vodafone doet is standaard je limiet instellen op 50,- om te beperken dat je 100en euro's kwijt bent. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Hoi en welkom,

 

Dat kan en mag inderdaad, je bent zelf verantwoordelijk voor waar en met welk netwerk je verbinding maakt natuurlijk, zie hiervoor ook: Tarieven en voorwaarden abonnementen | Support | Vodafone . Het enige wat Vodafone doet is standaard je limiet instellen op 50,- om te beperken dat je 100en euro's kwijt bent. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic