Acidbrain

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van prepaid naar hybride

Hoi, er wordt aangegeven dat ik vanuit mijn Vodafone kan overstappen naar hybride, zodat een nieuwe sim niet nodig is. Ik kom deze mogelijkheid niet tegen en kan alleen als nieuwe klant hybride aanschaffen. Wat te doen ?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Acidbrain

Als je al een prepaif kaart hebt gaat dit via my vodafone. Zie ook deze link https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/informatie.shtml
Acidbrain
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stap 1
Bestel een simkaart

Kies een Hybride bundelmix en simkaart en bestel deze online. Heb je al Vodafone Prepaid? Stap dan gratis over met je huidige simkaart via My Vodafone.

Ik heb prepaid maar vind dus niet de gratis overstapmogelijkheid in my Vodafone.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Acidbrain als het goed is zie je een kopje hybride in My Vodafone. Staat dit er bij jou niet?
Acidbrain
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een update verwijst de app naar de vodafone site. In my Vodafone zie ik alleen bij de shop de mogelijkheid van hybride staan. Maar wachten totdat de app weer werkt ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kijk eens op deze pagina. Daar staat alle info over Hybride. Kom je daar verder mee?
rennyavm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem - ik zie geen optie Hybride in My Vodafone. In de winkel is mij een paar weken geleden verteld dat het prepay systeem van Vodafone overgaat op een nieuw systeem, en dat klanten in batches migreren naar het nieuwe systeem. Dus klanten die als laatste overgaan zien de Hybride (nog) niet. Mij is verzekerd dat dit voor het eind van de maand af is, maar ik zie nog steeds geen mogelijkheid om over te gaan op Hybride. Klopt dit verhaal dat de verkoper mij heeft geprobeerd wijs te maken?
Kan het te maken hebben met het feit dat ik geen persoonsgegevens geregistreerd heb bij mijn account?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
rennyavm , ik heb het voor je nagekeken. Helaas ontbreekt de Hybride optie in de nieuwe My Vodafone omgeving (waar je inlogt met je e-mailadres). We houden het in de gaten en laten hier weten zodra het is opgelost. Sorry voor het ongemak.
rennyavm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat maar zitten. Het is zo wel een rotzooi geworden: drie verschillende medewerkers hebben mij drie verschillende verklaringen gegeven, en na een aantal weken geduld is het alsnog onmogelijk om binnen Vodafone over te stappen. Ik ben overgestapt naar een andere provider.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
rennyavm , dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.

@all De technische afdeling is in ieder geval bezig om het op te lossen. Dus het zou snel weer mogelijk moeten zijn. Zodra het zover is laat ik het weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic