FB2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toevoegen van apparatuur

Op advies van Vodafone helpdesk onderstaande vraag:

 

Ls,

Ik heb problemen met het toevoegen van apparaten in LSC, TUYA en KlikAanKlikUit.
Bij alle Apps geeft die de melding:
Device Adding Time Out en ook wel eens Weak Signal.
Komt dit probleem vaker voor en moet ik daarvoor bij jullie zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3030Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @FB2
Een warm welkom hier!

Slimme verlichting! Super handig om gebruik van te maken en al helemaal in deze tijd. Ik begrijp dat het niet lukt om dit in te stellen in de app (TLC), maar ik ben bang dat je hier op de Vodafone Community niet helemaal goed zit. Je geeft aan dat je het via de Wifi (2.4 Ghz) wilt instellen en Vodafone is een mobiele provider welke geen thuis internet levert. Mijn advies is dan ook om even contact op te nemen met de provider die bij jou in huis het internet levert. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @FB2 
Ik denk zelf dat dit niet echt een vraag is voor de Vodafone Community. Want deze spullen moeten toch aangesloten op de hub's van deze merken? Niets van deze gaat volgens mij over het netwerk van Vodafone. Misschien wel over je thuis internet, om vanuit buiten te kunnen regelen. Maar dan moet je bij je thuis internet provider zijn en mocht je Ziggo hebben dan verwijs ik je naar de Community van Ziggo. Ik kan alleen het advies geven om de hub's (het kastje) van deze merken in een open ruimte te zetten en te zorgen dat je de dingen die je eraan wil verbinden, niet te ver er van af zet. En zorg dat je hub's ook niet te ver van je internet thuis router staat (liefst aansluiten met een UTP kabel en niet draadloos).

Als het iets anders is, dan graag iets meer informatie verstrekken en duidelijkheid geven over wat er fout gaat en hoe/waar? Welk toestel heb je en wat gebruik je aan app's.

FB2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik TLC als app met WiFi 2.4 ghz.

Het gaat om smart lampen en contactdozen

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3030Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @FB2
Een warm welkom hier!

Slimme verlichting! Super handig om gebruik van te maken en al helemaal in deze tijd. Ik begrijp dat het niet lukt om dit in te stellen in de app (TLC), maar ik ben bang dat je hier op de Vodafone Community niet helemaal goed zit. Je geeft aan dat je het via de Wifi (2.4 Ghz) wilt instellen en Vodafone is een mobiele provider welke geen thuis internet levert. Mijn advies is dan ook om even contact op te nemen met de provider die bij jou in huis het internet levert. 

FB2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké,  ik had al diverse helpdesk benaderd. Geen goed antwoord gekregen of zelfs geen reactie.

Ik zal hier afsluiten 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic