Emraaah

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Toestellening afbetalen

Ik zou graag de lening van het toestel af willen betalen i.v.m. een hypotheek aanvraag echter kan ik de aanvraag niet indienen.

De fout die krijg is error.invalid.last_name

Dit heeft te maken omdat ik puntjes op de ü heb.

Letter ü wordt gezien met rare symbolen waardoor de aanvraag niet ingediend kan worden.

Ik heb mails gestuurd, chat gestuurd, telefonisch contact opgenomen maar niemand kan mij hierin helpen.

 

Zouden jullie alsjeblieft mij kunnen helpen.

Vodafone app/site accepteert dus geen achternaam met een ü.

Graag dit wijzigen naar u ipv ü. Of kan ik een betaallink ontvangen waarbij ik het bedrag kan betalen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3217Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Emraaah, welkom hier!

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag jouw toestellening wilt afkopen ten behoeve van de aanvraag van een hypotheek. Ik begrijp dat dit nog niet van een leien dakje gaat, vanwege de spelling van je achternaam. Bij deze heb ik even een contactpersoon aan de mouw getrokken die hier iets meer rechten in heeft dan ik. We hebben je achternaam aangepast, zodat het rare teken verdwenen is en ook direct een case aangemaakt om je per mail de afkoop van de lening te sturen. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Hoi @Emraaah 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk super vervelend. Maar is het formulier al ingevuld of kan je hem ook nog wijzigen? Dan zou je er natuurlijk zelf een u van kunnen maken zonder de puntjes. Als je deze niet zelf kan aanpassen, omdat het er al ingevuld is, neem dan contact op met de klantenservice. Je kan ze bellen op 0800-0094 of via de site een chat starten

Emraaah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit kan niet aangepast worden. Zoals ik aangaf heb ik dus al contact opgenomen hierover echter wordt mij vertelt dat de naam met een ü op mijn contract staat en niet gewijzigd kan worden. Ik heb alle wegen al geprobeerd om het op te lossen. Vind het maar raar dat Vodafone app/site niet kan omgaan met een naam waarbij een ü in voorkomt. Graag wil ik geholpen worden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Ik begrijp dat de klantenservice je naam niet kan aanpassen, dat zal dan wel. Maar deze mensen kunnen toch wel je aanvraag voor het afbetalen van je toestel in behandeling nemen en zorgen dat de juiste afdeling dit onder ogen krijgt. Als je belt en zegt dat je je toestel wil afbetalen, dan moeten ze je kunnen helpen.

Bel 0800-0094 en toets 3 en daarna 7
Je krijgt dan iemand aan de lijn en die moet je kunnen helpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Een Vodafone-moderator kan je hierin ook niet helpen. Vooral als het gaat om het aanpassen in het systeem. Ik wilde je nog een ander formulier toezenden maar deze staat niet meer op de website. Uiteraard wil ik je wel verder helpen en hoop dat er nog iemand anders komt met een oplossing. Als het bellen niet heeft gelukt, heb dan nog een moment.

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3217Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @Emraaah, welkom hier!

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag jouw toestellening wilt afkopen ten behoeve van de aanvraag van een hypotheek. Ik begrijp dat dit nog niet van een leien dakje gaat, vanwege de spelling van je achternaam. Bij deze heb ik even een contactpersoon aan de mouw getrokken die hier iets meer rechten in heeft dan ik. We hebben je achternaam aangepast, zodat het rare teken verdwenen is en ook direct een case aangemaakt om je per mail de afkoop van de lening te sturen. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Super geweldig @Cecilia 
Je hebt nogal wat mouwen gevonden binnen Vodafone. Handig om te weten 😉

Emraaah
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt Cecilia. Ik waardeer dit oprecht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic