dominga7

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel geretourneerd maar niet ontvangen door Vodafone

Toestel op 16-11-2023 retour gestuurd binnen het zichttermijn 

 

helaas geeft vodafone aan toestel niet te hebben ontvangen 

 

postnl heeft onderzoek gedaan en het toestel is op locatie bij vodafione een enkele medewerker neemt even contact op met retour verwerking schandalig 

 

nogmaals dit wordt echt een gevecht met jullie ik overweeg ook media hierover inschakelen.

 

retour gestuurd naar :

 

Postbus 47

2665ZG Bleiswijk

 

ordernummer : 439747941

 

Ik wil dat er bij de retour verwerking wordt uitgezocht 

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @dominga7 
Oh jee, wat vervelend dat je toestel weg is. Het blijft altijd vervelend, zeker als PostNL aangeeft dat Vodafone het toestel in ontvangst heeft genomen, maar Vodafone het niet heeft. Er zal uitgezocht moeten worden waar het toestel nu is, er zal toch getekend moeten worden? Of heb je het pakket niet verzekerd verzonden, met handtekening Stuur het pakket aangetekend naar Vodafone terug via PostNL. Dit kost ongeveer 8 tot 15 euro. De kosten en het risico van verzending zijn voor jou.

Er zijn mensen van Vodafone hier online en die kunnen misschien met je mee kijken. Ik zeg misschien omdat ik niet weet of ze ook deze afhandeling in kunnen zien. Heb daarom nog even geduld en dan verwacht ik dat je hier een antwoord krijgt. 

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alles volgens procedure verzonden 

 

Aangetekend en pakket is door postnl ontvangen 

Ik vind dat vodafone niks wil doen 

 

Kort door de bocht 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik begrijp Vodafone wel. Die geeft aan dat ze zelf niets kunnen doen want het is niet ontvangen. Dat je contact op moet nemen met PostNL om dit uit te zoeken. Als PostNL je bericht dat het pakket wel degelijk is bezorgd, dan moet je van PostNL bewijs krijgen en daarmee moet je dan opnieuw contact opnemen met Vodafone. 

Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone maar ik weet wel wanneer jij kan bewijzen, via schriftelijk onderzoek informatie vanuit PostNL, dat Vodafone het dan binnen hun eigen organisatie moet uitzoeken. 

Het belangrijkste is dat iemand je helpt en laten we anders nog even wachten op iemand van Vodafone. Misschien dat @Cecilia je kan helpen. Ik heb haar geroepen en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @dominga7, goedemiddag en welkom hier. 

Super vervelend dat je jouw toestel hebt geretourneerd maar deze retourzending niet is verwerkt bij ons. Ik snap dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik begrijp dat je het pakket via Post NL aangetekend hebt verzonden en dat Post NL aangeeft dat het is ontvangen. Helaas is dit laatste niet bij ons geregisteerd. 

Kun je via Post NL het bewijs opvragen dat het bij ons is afgeleverd? Dit kan bijvoorbeeld een e-mail zijn, maar van belang is dat we zien dat het van Post NL afkomstig is. Aan de hand van dit bewijs + de Track en Trace van de retourzending kan ik dit voor je escaleren en doorzetten. Je mag deze informatie wel naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
 

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nogmaals ik heb gister gebeld met klantservice er wordt wordelijk en letterlijk niks gedaan 

 

Ik vind het schandalig dat jullie met klanten zo omgaan terwijl ik alles volgens procedure heb gedaan 

Ook het SMS bericht die ik geb ontvangen van jullie komt geen antwoordt 

 

Ik hoop dat jullie snel gaan oplossen 

Mvg

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Zoals Cecilia heeft aangegeven, die namelijk wel iets voor je wil doen:
Kun je via Post NL het bewijs opvragen dat het bij ons is afgeleverd? Dit kan bijvoorbeeld een e-mail zijn, maar van belang is dat we zien dat het van Post NL afkomstig is. Aan de hand van dit bewijs + de Track en Trace van de retourzending kan ik dit voor je escaleren en doorzetten. Je mag deze informatie wel naar mij toesturen in een privébericht. Dit kan je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Als je dat hebt gedaan dan kan Cecilia je helpen. Dit zal pas maandag gebeuren omdat ze ook een weekend vrij heeft. Heb daarom geduld en stuur het haar privé, zet het niet hier online! 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! 

 

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is al gedaan zie foto's 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @dominga7 

In de foto's zie ik de Track en Trace en enkele screenshots van het contact met Vodafone. Zoals aangegeven wil ik dit graag voor je escaleren, maar heb ik een bewijsje nodig van Post NL dat het bij ons is afgeleverd. Dit kan bijvoorbeeld een e-mail zijn, maar van belang is dat we zien dat het van Post NL afkomstig is. Aan de hand van dit bewijs + de Track en Trace van de retourzending kan ik dit voor je escaleren en doorzetten. Deze informatie zie ik graag nog van je tegemoet.

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zojuist mail van postnl ontvangen 

Zie bijlage 

Ze vragen aankoop nota en het rekeningnummer 

*Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy*

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @dominga7 
Ik heb je eerder al laten weten om geen gevoelige informatie met iedereen op de community te delen. Je zet hier nu een berichtje van PostNL met je e-mail adres erin en ook het T&T nummer van PostNL. Je hebt nog zelf een half uurtje om het te verwijderen, anders moet iemand van Vodafone dit doet (misschien kan @Cecilia dit anders doen).  

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Goed nieuws dus. PostNL geeft toe dat het pakje is vermist en geven ook aan deze een je te betalen. Dat klinkt natuurlijk super goed en een zorg minder. Dan neem ik aan dat het verder met Vodafone ook goed zal worden opgelost. Uiteindelijk krijg jij het geld van PostNL op je rekening en daarmee kan je Vodafone weer betalen. Fijn dat het toch nog goed is gekomen. 

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze gaan tot 500 euro betalen maar ze heeft in tussentijd onderzoek gedaan uitslag is dat het toestel wel bij jullie tetourverwerking moet liggen.

Ze stuurt mij zo een mail en dan stuur ik het naar jouw 

 

Ik ga zeker niet betalen toestel is vermist door postnl of door jullie en dan moet ik betalen voor iets wat ik jiet heb 

 

Nogmaals postnl vergoed tot 500 euro wat gaan we met de rest bedrag doen ?

dominga7
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zojuist mail ontvangen dar staat alles in volgens procedure 

Ik weet 100% zeker dat het bij jullie moet liggen maar er wordt echt geen informatie opgevraagd bij retourverwerking het is toch te gek voor worden dat pakket zomar verdwijnt terwijl aangetekend gaat

Na dit weet ik echt niet of ik bij jullie nog blijf ik heb geen vertrouwen meer in jullie bedrijf !

Ik zeg het eerlijk ik ben er van geschrokken hoe jullie klantservice met klanten omgaan 

 

Ik hoop dat jullie toestel terugvinden 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Mij hoef je ook niets te betalen he!
Ik werk niet bij Vodafone, laat dat "nogmaals" duidelijk zijn. @Cecilia is werkzaam bij Vodafone en die zal je bericht verder oppakken. Hoe Vodafone dit verder met je afhandelt, dat hoor je van hun wel weer. Succes in ieder geval!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @dominga7 

Fijn dat je contact hebt gehad met Post NL. Ik begrijp dat zij ook een traject gaan opstarten voor de vermissing van jouw toestel, aangezien jouw verzending aanvullend was verzekerd. Ze vragen hiervoor een aankopbon. Bij het plaatsen van de bestelling i.c.m je abonnement heb je een orderbevestiging gekregen per email waarop ook de waarde van je toestel staat vermeld. Deze kan je naar Post NL toesturen, zodat zij deze kunnen gebruiken bij hun claim. 

In de laatste e-mail van Post NL wordt aangegeven dat er geen afleverscan is. Op basis daarvan kunnen ze dus niet met zekerheid zeggen of het toestel is bezorgd. Wél geven ze aan dat uit onderzoek is gebleken dat de bezorger correct heeft gehandeld en het pakket om die reden dus bezorgd zou  moeten zijn. Op basis van deze e-mail en de Track en Trace heb ik een nieuwe case naar klachten aangemaakt, namelijk case 13065255. De afdeling klachten zal opnieuw contact me je op gaan nemen hierover.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic