Kat72!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel en red together

Ik wil verlengen met een nieuw en ander abonnement. Ik wil red together. Ik neem aan dat ik een nieuw toestel kan kiezen maar hoe zit dat met gezinsleden, wat als zij bij mij op contract komen? Kunnen zij ook elke 2 jaar een nieuw toestel kiezen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @Kat72!, welkom op de Community!

Wat fijn dat je je abonnement bij ons wil verlengen! Red Together is erg interessant als je de pot wil delen met je huishouden. Je kunt inderdaad bij een Red Together abonnement een toestel toevoegen. 

Per Red Together Extra lid (telefoonnummer) is het ook mogelijk om een toestel te bestellen. Je kunt het toestel in 1 keer afbetalen of maandelijks met een toestellening. Dit komt gewoon op de factuur. Het is niet mogelijk om dit via de webshop te bestellen, maar wel via een collega per telefoon of chat. Hoe dat precies zit, lees je hier.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @Kat72!, welkom op de Community!

Wat fijn dat je je abonnement bij ons wil verlengen! Red Together is erg interessant als je de pot wil delen met je huishouden. Je kunt inderdaad bij een Red Together abonnement een toestel toevoegen. 

Per Red Together Extra lid (telefoonnummer) is het ook mogelijk om een toestel te bestellen. Je kunt het toestel in 1 keer afbetalen of maandelijks met een toestellening. Dit komt gewoon op de factuur. Het is niet mogelijk om dit via de webshop te bestellen, maar wel via een collega per telefoon of chat. Hoe dat precies zit, lees je hier.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic